Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at noen kjøper engangstruser for å ha med i fødebaggen???

Skjønner bare ikke helt hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er engangstruser? finns det det? hehe.

kan ikke være mye behageligt?

Skrevet

har du født før??? Det er veldig behagelig å ha på når du nettopp har født. De er nettingtruser, det er god plass til bind, og du kan bare kaste de når du skal skifte.

Skrevet

Det er vel for å slippe å vaske de ja..

Jeg synes ikke de er særlig gode å ha på, så jeg har kjøpt helt vanlige billige bomullstruser, som jeg skal ha på så lenge renselsen varer. Like enkelt synes jeg, bare å slenge de til kokvask.

Skrevet

åå, ikke dårligt, hvor får en kjøpt desse da?

Skrevet

hehe, behagelig ja, sexy nei;-)

hilsen anonym 18.11

Skrevet

dytter...

Skrevet

Jeg bruker de bare rett etter fødsel, første skift på barsel etter fødsel er det på med vanlige truser.

På sykehuset jeg skal føde får vi 1 engangstruse på føden når du dusjer etter fødsel.

Ellers kan du kjøpe de på apotek og bandagist kjeder.

Skrevet

Ja jeg har født før og jeg brukte de nettingtrusene de har på sykehuset jeg. Synes de er romslige og gode tatt i betrakning at jeg måtte ha bleie før fødsel pga all forstervann og etterpå da jeg måtte bruke stooore bind. Innen jeg var hjemme igjen brukte jeg mammatrusene jeg hadde i bomull, til jeg slapp og bruke store bind. Da begynte jeg med vanlige truser. Tror alle sykehus har enganstruser/nettingtruser, men noen synes de er svært ubehagelige så da skjønner jeg det, men hvorfor kjøpe seg engangstruser/nettingtruser??Det skjønner jeg ikke, hvor i all verden får man kjøpt de??.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Rett etter fødselen behøver vi vel ikke være sexy vel???

Skrevet

Jo da, tenkte å være kjempesexy rett etter fødsel med stringtruse og blonder ;) Regner med at sykehuset har engangstruser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...