Tpop Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har sett at noen kjøper engangstruser for å ha med i fødebaggen??? Skjønner bare ikke helt hvorfor??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 hva er engangstruser? finns det det? hehe. kan ikke være mye behageligt?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 har du født før??? Det er veldig behagelig å ha på når du nettopp har født. De er nettingtruser, det er god plass til bind, og du kan bare kaste de når du skal skifte.
Arwen* Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Det er vel for å slippe å vaske de ja.. Jeg synes ikke de er særlig gode å ha på, så jeg har kjøpt helt vanlige billige bomullstruser, som jeg skal ha på så lenge renselsen varer. Like enkelt synes jeg, bare å slenge de til kokvask.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 åå, ikke dårligt, hvor får en kjøpt desse da?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 hehe, behagelig ja, sexy nei;-) hilsen anonym 18.11
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Jeg bruker de bare rett etter fødsel, første skift på barsel etter fødsel er det på med vanlige truser. På sykehuset jeg skal føde får vi 1 engangstruse på føden når du dusjer etter fødsel. Ellers kan du kjøpe de på apotek og bandagist kjeder.
Tpop Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 Ja jeg har født før og jeg brukte de nettingtrusene de har på sykehuset jeg. Synes de er romslige og gode tatt i betrakning at jeg måtte ha bleie før fødsel pga all forstervann og etterpå da jeg måtte bruke stooore bind. Innen jeg var hjemme igjen brukte jeg mammatrusene jeg hadde i bomull, til jeg slapp og bruke store bind. Da begynte jeg med vanlige truser. Tror alle sykehus har enganstruser/nettingtruser, men noen synes de er svært ubehagelige så da skjønner jeg det, men hvorfor kjøpe seg engangstruser/nettingtruser??Det skjønner jeg ikke, hvor i all verden får man kjøpt de??.
Gjest Ut på tur Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Rett etter fødselen behøver vi vel ikke være sexy vel???
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Jo da, tenkte å være kjempesexy rett etter fødsel med stringtruse og blonder Regner med at sykehuset har engangstruser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå