Gå til innhold

Jeg tror ikke mannen min er menneskelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er akkurat flyttet inn i ett hus vi har bygd, mannen min gjorde det meste selv ,jeg fikk ikke gjort så mye pga at jeg akkurat hadde født da vi holdt på med egeninnsats i tilegg til at jeg fikk kyssesyken. Så han har jobbet dag og natt, nå er vi endelig inne i huset og han har gått i gang med prosjekt hage. For å få lagt ut hele ferdigplenen i dag så dro han på jobb kl 3 i natt (la seg 23.15 ), han kjører søppel uten hjelpemann så han gjorde da ruta si ferdig så fort han kunne , dro og leide en bobcat maskin, planerte ut hagen, kalket, gjødslet, harvet og la ut ferdigplen, nå har han holdt på i ett kjør siden kl 3 i natt og hagen er ferdig, han var så vidt inne nå og hev i seg middag før han føyk ut igjen for å fylle ett digert høl bak huset med singel. Og nå nærmer klokka seg 6 og han er fortsatt i farta, leker med 3 åringen mens han holder på. Den mannen blir søren meg aldr sliten!! Sånn har han holdt på i flere mnd. Bortsett fra at han begynner på jobb kl 5 til vanlig...

Han er ikke en mann, men en maskin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... ADHD????

Håper han ikke møter "veggen" sånn som han holder på.

Meeeeen det må jo være helt utrolig deilig å være ferdig med alt det han har fått gjort

Skrevet

:-)

kos deg!

og ta godt vare på han, en sånn mann har jeg også..

akkurat nå holder mannen min på å slipe ned sparkel inne på soverommet vårt..

kom hjem fra jobb kl 17, heiv seg i arbeidsklærne og satte igang.

og jeg sitter her og vente rpå at middagene skal bli varm

Skrevet

Neida, han har ikke ADHD, men jeg tror han falt i gryta med energidrikk da han var liten. Jeg tar veldig godt vare på han, for jeg hadde ikke taklet å være gift med en sofagris, men noen ganger så hadde det vært koselig om han satt litt i sofaen ja. Han vil bare så veldig gjerne bli ferdig med alt i går som han gjør i dag og gjøre morgendagens jobb i dag. Vi har vært gift i 4 år, på den tiden har han pusset opp 2 leiligheter fra bunn av, dvs rive vegger og tak osv... (mens vi bodde der-- smerte ) bygge hus, få to barn ( det var det jeg som sto for..) Samtidig har han hatt 3 jobber på en gang. Nå har han bare 2 jobber. ingen utfordring er for stor, han går på med krum hals. vi har ennå ikke hatt ferie siden vi giftet oss.

Skrevet

Det kan gå lenge at han holder på sånn, har en mann som var sånn før jeg også, men plutselig ble han sjuk, ikke noe alvorlig men han orket ikke like mye etter det, han holder jo fortsatt på ennå, men har nå lært å gire ned noen hakk. Alle sier du er heldig, og det er du jo men alle har en grense og den dagen kan komme at folk går på en smell, og hvis han holder på sånn i flere år så kan det skje fortere enn dere anner, for å gå på en smell gir ingen varsel det bare skjer. Jeg hørrest negativ ut men ingen mennesker er overmennesker

Skrevet

kan me bytte. min mann er på jobb fra ungene våkner til ungene legger seg. er heldig viss han tar ut bosset. han setter seg ned i en stol når han kommer hjem og sitter på dataen, eller færer på besøk.

eg er lei eg

Skrevet

Kan han smitte gubben min litt? ;o)

Skrevet

Kan han leies? Jeg har nemlig mye som skulle vært gjort for lenge siden...

Skrevet

jeg signerer denne...vet om de som virkelig har stått på..og så pang møter de veggen..og greier omtrent ikke komme seg opp av senga..

Skrevet

å, du vet, han driver eget firma så det går an å leie han, men han er dyr ;)

Skrevet

her har mannen drivi rovdrift på seg selv over LANG tid...og nå er han lagt nede i kjelleren for å si det mildt...så bare pass på at det ikke skjer :0)

Skrevet

Kan du låne bort mannen din til meg litt da? Her er treige gubben halvveis ferdig med oppussinga av badet, men så gikk han lei, og nå står nå badet sånn på halv tolv... Han vil heller leke med lillegutt enn å gjøre ferdig oppussinga.

Skrevet

Mon tro om det kunne være smittsomt :P

Skrevet

Mannen min flisla 2 bad i mars, og så siden han da var blitt så flink til å flislegge så flisla han likegodt søsteren hans sine 2 bad sånn at hun slapp å leie noen til det. Jeg mener det, han er ustoppelig. Og jeg ber han roe ned, men han kan ikke, han har vært sånn hele livet. Faren hans er akkurat slik han og. Har han 10 minutter ekstra en dag som ikke er fyllt opp så klipper han gress, tar oppvasken, rydder i garasjen etc. Eller hjelper noen. I tilegg til alt han driver med på hjemmebane og sine 2 jobber så stiller han opp frivillig. Så det er jo ett under om jeg får noen minutter daglig. Men noen ganger så tar han med seg barn mens han holder på , og så skal han ta helt fri i helgen for vi skal i dyreparken, og jeg gleder meg villt til å slappe av sammen!

Skrevet

Tror ikke det er verken smittsomt eller arvelig, for faren hans er sånn som mannen til HI, og samboer har ikke arvet noe av arbeidslysten hans, nei. Så dermed har svigerfar forbarmet seg over oss, og kommer hit neste helg for å hjelpe oss med badet. Jeg håper inderlig at de blir ferdige da, ellers tar jeg første fly hjem til mor og blir der til det er ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...