fox`y Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 kjøpte amme te i dag for lillemann på 20 dager plages me en del luft.. så lurte jeg på om dere som bruker d har merket noen bedring på deres små og eventuellt hvor lenge mann må bruke d???? gikk dere opp i vekt når dere brukte slik te?? masse mann lurer på i ammetåka...
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg drikker 2 kopper hver dag, morgen og kveld. Jenta vår får prompet endel. Tror teen hjelper til her ja. Lager ren fenikkel te også på morgen, 1 kopp. Tror ikke teen har hjulpet til noen vektreduksjon :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå