Gå til innhold

Noen som har "klaget" til toro her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte de for et par uker siden og i dag fikk jeg en hentelapp fra posten, avsender toro...hmm lurer fælt på hva de har sendt meg nå ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, har ikke klaget men det hørtes spennende ut:)

Hva klaget du på?

Du får si ifra hva du fikk når du har hentet:)

Skrevet

Hvorfor klaget du? Litt nysgjerrig siden du får pakke fra de :o) Spennende da! Sikkert en del toroprodukter som plaster på såret.

Skrevet

he he hva jeg klaget på? Ups får jeg vel si for det viste seg at det var min egen feil da :(

Men skulle lage sånn frokostgrøt som man får kjøpt i porsjonspakke. Puttet oppi pulveret og melka og begynnte å røre rundt da jeg ser noe som ligner et litt forvokst linfrø, fisker det opp og ser at "linfrøet" har bein. Mistet matlysta da ja kan man si. Ringer da til toro kundeservice og treffer på den koselige dama og forteller at jeg fannt en liten bille i grøten etter at jeg hadde puttet i melka, hun ber meg sende avgårde billa og navnet mitt så dagen etter var billa MI på vei til bergen. Oppdaget noen dager senere at det hadde krepert en maken i kasserolleskapet så toro hadde ikke skylda lell gitt. Vasket alt i skapet (skjønner ikke hvordan de kom seg dit) og glemte hele saken. Et lite sting av dårlig samvittighet men litt sent å ringe å si hei du husker du meg med billa, det viser seg nå at det var min feil ikke deres men takk for pakken hehe.

Skrevet

har ikke fått fra toro, men fått fra stabburet. Gubben ringte å klaget på at det var forlite kjøtt på pizzaen.

Skrevet

Jeg klaget til Freia engang og fikk en pakke med masse posestæsj derifra (sauser, krem ol).

Skrevet

Sikkert sendt deg noe ny grøt, el.l.

Eg klagde til Libresse en gang, fant en feil på et bind, og da fikk eg 4 bindpakker i retur...

Skrevet

hei :)

jeg klaga her for noen uker siden og fikk en pakke med mye i

lasagne (som jeg klagde på)

fullkorn spagetthi

3 forskjellige gryteretter

3 forskjellige supper

rett i koppen kakao -10pk

blåbærdrikk

pastasaus

muffins miks

og pannekakemiks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...