Gå til innhold

Grrrr...såå irriterende...


Anbefalte innlegg

Skrevet

barnefar skulle komme for å hilse på vesla i dag. Det ble avtalt for noen dager siden, og han skulle komme sånn i 2-3 tiden....for han hadde vært borte, og regnet med at han var hjemme til da. I går fikk jeg mld om at han antagelig ikke kunne kommer før fem-halv seks....kl fem fikk jeg melding om at han rakk det til seks...

Er det akseptabelt eller burde jeg snakke med han om det? Hvilke argumenter har jeg bortsett fra at snuppa legger seg sånn ca åtte til vanlig, men i går måtte jeg legge henne rett etter sju.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har vært borte og ikke rekker det før seks likevel, selv om han trodde han skulle komme to-tre, så syns jeg egentlig ikke det er noe å snakke om.

 

Men mindre det er tjuende gangen liksom.

Skrevet

Når man avtaler en tid og ikke holder den så stjeler han av din tid, det er ikke akseptabelt. Om det hadde vært en helt annen avtale så hadde det heller ikke vært ok. Å komme for sent er bare en uvane, gjerne egoistiske mennesker som tror at deres tid er så mye viktigere enn andres.

Skrevet

Han har vel nesten aldri vært veldig presis, men jeg syntes liksom at om han har avtalt dette lenge i forveien så kunne han tilpasset tiden sin litt bedre. Jeg kaller liksom ikke en time for samvær jeg da.

Skrevet

Kl er nå kvart over ca, og ennå ikke kommet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...