Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Men det går såååå treeeeeeegt......gleder meg til det er over!! Nå har jeg pokker gått gravid i 17 måneder (1.mann kom i September ifjor). Counting down..........)
lb71 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Å du store min. Du kommer jammen til å få det travelt gitt. Håper du har maaaasse energi og trenger lite søvn (smiler).
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 når er man egentlig høygravid?hvor mange uker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå