1881 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Mmm er faktisk mer rådvill før en tidligere år, med tanke på hva man skal kjøpe barna i familien i julegave, de begynner og bli eldre og da blir det jo et problem hva man skal kjøpe til dem. Så de hadde mye fint på Lindex her om dagen til halv pris av rød pris så får ta meg en tur i morgen og se om jeg kan finne noen passende julepresanger så jeg slipper og blakke meg helt når desember begynner.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jepp! Har begynt ja. :-) Begynner alltid tidlig, likevel så blir desember alltid et mareritt...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Ja, jeg ha begynt med julegavene. Ikke kjøpt masse, og ikke ferdig med noen sånn sett - men kjøpt masse bøker og spill på tilbud som skal være med som tillegg i gaver osv..
LINDA*** Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Trodde det bare var OSS jeg, som tenkte på jul allerede! Det skal hvertfall være en BEFRIELSE å kunne ta det med ro denne jula! For første gang siden jeg begynte å jobbe! (MYE julejobbing gjør hele jula bare et totalt mas)! I år skal jeg virkelig nyte jula. Menne.. Det kan egentlig lbi litt mye av det gode. Jula begynner jo som regel siste uka i.... oktober! faktisk. Så, den kan bli någet lang i år, ja. Men tenkte å lage en julekalender med bilder av kid'n:) Da blir besteforeldre happy.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 har igrunnen startet for leenge siden, har et skap som fyller seg opp... er medlem i noen bokklubber som jeg alltid glemmer å avbestille bøker fra, så de havner jo i skapet. Så er jeg ganske flink å handle inn billige klær på salg som kan passe til den eller den til jul... Desember blir alikevel alltid dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå