LINDA*** Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Det VERSTE jeg vet er sladder om meg selv! (syns vi ikke alle;)) Men en god historie om andre er ikke å forakte haha.. Men samtidig så må jeg understreke at jeg tar ikke ALL sladder for god fisk. Det er faktisk mange ganger jeg setter meg inn i deres situasjon om sladderet og nærmest forsvarer "tiltalte" (hehe)..
Twig Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 LIITE! Jeg gjør opp mine egne meninger om folk, tror aldri på rykter
Stratos med 3 barn Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jobben min er å høre på "sladder" og vurdere innhodet av det...., for å si det enkelt. Så der er jeg ineterssert, men på privaten irriterer det meg bare!
børdi Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Sladder går inn ett øre og rett ut det andre igjen.:-) Tror ikke på rykter og sladder uten å ha erfart det selv----
sweet dreaming Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Elsker sladder. forferdelig, men er det ikke pirrende når noen forteller noe om noen og du bare tenker wow, vent til jeg kan si dette videre!! Sukk... min dårligste side. Vanligvis så er det ikke så mye ondsinnet sladder, botsett fra en gang i blandt da man hører nytt om folk man egentlig ikke liker...
Nickey Mouse Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er egentlig grusomt nysgjerrig, så jeg ender gjerne opp med å spørre personen selv... Da får jeg stilt min nysgjerrighet, og personen selv får en mulighet til selv å gi sin side av saken. Kommer jo selvfølgelig ann på hva det gjelder da... Hadde en episode her, hvor alle i nabolaget gikk og hvisket/sladret om ei av damene/mannen hennes. Spurte henne hvordan det var jeg da, og da fikk jeg jo vite realitetene. Hun syntes det var fint noen kom og spurte henne, for hun skjønte jo at alle snakket om det (gjaldt ikke utroskap, der bør man vel trå forsiktig?)
LINDA*** Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 Vil bare tilføye at aldder om kjendiser og "kjendiser" (folk på b-og c-lista) er for meg totalt likegyldig" Akkurat det som står i Se&Hør o.l er uinteressant! Det er jo folk jeg ikke KJENNER. Mye mere interessant om det er noen som virkelig har tråkka i baret hos noen i gjengen haha... Ond? tja..mulig deft;) Men folk sladrer vel om meg også.. Så vi er vel noen og enhver sladrehanker!
Anne-B. Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Koselig sladder er fint. Som feks at folk har kjøpt seg hus eller leilighet, eller at de skal ha barn, eller at de har fått ny jobb osv. Ondsinnet sladder, sånt som folk forteller bare for å godte seg over at andre har gjort en blemme eller sånt, det er jeg ikke så glad i. Sånt snakk bunner som regel i misunnelse, ikke artig.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Elsker sladder på godt og vondt! Ja må nåkk innrømme det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå