snaxie Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Nå har jeg eggløsningslim og mannen min kommer hjem fra ferie på lørdag. Jeg lurer dermed på om dette slimet kommer noen dager før eggløsning?? Jeg skal selvfølgelig teste meg men var nettopp på do så må vente litt.. Håper inderlig at det bare er et varsel på at el kommer om noen dager. Har ellers ikke så tydelig sekret som jeg har idag. Derfor litt panisk...Må ha mannen hjem nåååååååååååååååå!!!! Noen som vet? pliiiis svar!
heia Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hei! Jeg fikk eggløsningsslim et par dager før positiv eggløsningstest. Det er vel også litt tid etter positiv test og frem til selve eggløsningen. Vanskelig med noen fasit her, men hopp på mannen din når han kommer inn døren ;-) Lykke til
snaxie Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Å det var betryggende å høre!! tusen takk for svar. Jeg begynner å teste idag. Glemte det helt ut igår...men har ellers ingen kroppslige symptoner på el så den venter nok på seg en stund til. Måtte alle som leser dette bli gravide i år 2007!!! AMEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå