Gifteklar:0)) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 trenger man da å invitere søskenbarna?eller blir det rart å ikke be de? tenker da på de som er blitt voksne .
Trolleliten Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ble ikke invitert i min kusines bryllup, eller datterns konfirmasjon. Hvis du ikke har så mye kontakt blir det vel ikke så rart?! Tror i allefall det er vanlig å invitere tanter og onkler uten barn.
pandabjørn Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 vi skal be tanter/onkler fetter og kusiner for jeg har veldig god kontakt med mine kusiner og fettere men det har derimot ikke min samboer, men vi ber alle forde hva som er mest vanlig vet jeg ikke......
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Nei, det må man ikke. Kommer jo helt ann på hvor stort bryllup dere skal ha også! Vi ba noen få, var kanskje litt dumt det også, men sånn ble det her.
Hjertefamilien Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Vi ber ikke fettere og kusiner... Ikke vanlig i vår familie
Shauri Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg skulle gjerne hatt søskenbarna mine i et eventuelt bryllup, men siden hans søskenbarn er så små føler jeg at det blir alt for skeiv fordeling. (Mine søskenbarn er i alderen 16-35 år, mens hans søskenbarn er i alderen nyfødt til 16 år - mesteparten under 5 år!)
Gjest Ut på tur Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Det behøver man absolutt ikke. Vi inviterte alle tanter og onkler for det var bare ett par stykker vi ikke har kontakt med og da var det rart å ikke invitere dem. Vi inviterte de fetterne/kusinene vi har mye kontakt med, men de kom liksom like mye inn under venner som familie.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Vi inviterte alle tanter og onkler i middagen og de kusinene/fetterne som vi har hatt noe kontakt med siden konfirmasjonen til kaffen/festen. Funket helt fint det..
Arb.ledig husmor Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Vi skal kun be mine kusiner (og kanskje fettere), og ingen tanter og onkler... Vi vil ha et ungt bryllup, og fordi at sambo ikkje har kontakt med noen av sine onkler og tanter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå