MizzSilje Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hvor ofte og hvor lenge varer de om gangen? Noen som vet hva som er normalt? Hos meg varer de hvertfall 1 min, har de veldig ofte.. Flere ganger i timen. Er dette normalt?? Har termin 1. august:)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vet ikke hva som er normalt...jeg har de også flere ganger i timen enkelte dager, andre dager litt roligere, varer rundt 1 minutt ja og er litt vonde. Men jeg er bare 25 uker da.....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Har de så og si hele tiden, spesielt om jeg rører på meg. Varer ca 30 sekunder, så blir magen vanlig i noen minutter, for så å bli hard igjen.
limø Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Dette høres normalt ut. Jeg har det akkurrat som deg!!!!! Jordmor sa det er greit. Noen av kynnerne er så vonde at jeg må puste meg gjennom dem og jeg blir helt klam og svett. Kjenner dem skikkelig i ryggen, får også litt nedtrykk. Så lenge de ikke er så kraftige alle sammen og ikke varer i mer enn to timer av gangen med 5 minutters intervaller, trengte jeg ikke å bekymre meg sa jordmor i dag. Jeg har ennå 50 dager igjen til termin...
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har det bare ved stress.... og det er ikk så ofte da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå