Stratos med 3 barn Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg for min del gleder meg til guttungen blir stor nok til at vi kan kjøpe inn vannpistoler. En til han og en til meg...., ja og kanskje en til faren hans og den i magen sef Da skal vi ha krig da!!! Full fart!!! Og når han blir enda større står det et luftgevær på hytta som vi alltid har skutt på blink med, så det må nok læres og brukes Utover det har jeg ikke behov for at gutten min skal ha noe skytevåpen. Men når jeg var litta lekte vi da med pil og bue og pistoler og greier, uten at jeg ihvertfall har blitt voldlig eller drapskvinne...... Vi lekte med kniver også....
melkekua™ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Gubben er jeger, og utdanna jegerinstruktør. Så det blir vel litt opplæring her når snuppa blir eldre.
børdi Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 vannpistoler i div skrikende farger er ok, Lekepistoler som ser tro kopi ut av ekte vare, No way........Ikke i mitt hus nei....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Samme som børdi...fargerike vannpistoler er bare gøy, mens de som skal se ekte ut kommer ikke til å være lov her i heimen.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 samme som børdi og riga.
sweet dreaming Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Datteren min elsker vannpistolen sin, og det var helt kult det til nabojenta lånte trehjulsykkelen hennes og jeg fant min datter med vannpistolen rettet mot det sarte nabobarnet mens hun skrek " gå av sykkelen min, ellers skyter jeg deg!! " hun er 3 år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå