Gifteklar:0)) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Et år i forveien eller trenger man så lang tid?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vi skal gifte oss i oktober, og har begynt i disse dager =)
Gifteklar:0)) Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 ok, så da har dere tre mnd på dere? er så mange som snakker om at de har planlagt i over et år. tenker da at "herregud, er det så mye som må gjøres"
Hjertefamilien Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Hadde 6 mnd på oss, halvannen mnd igjen nå og vi har hatt goood tid :-) Mange som begynner tidlig, selv ønsket vi ikke det. Man klarer fint å stelle i stand til bryllup på kort tid også.
Vannmann35 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Vi forlovet oss 26.01.07 og gifter oss 31.05.08 - så vi har over et år på oss. Man trenger tid til å spare opp penger, dersom man ikke allerede har spart, samt at det er deilig å ta litt og litt om gangen og ikke måtte tenke på alt på en gang. Vil ikke at det skal være noe mas, men noe vi kan se frem til i ro og mak :-)
pandabjørn Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 vi bestilte lokalet, og kirken 2år i forveien hehe.. der vi skal ha bryllupsfesten er et veldig populært sted så man må være ute i god tid... har begynt å se på innbydelser hvem vi skal be, + hotellovernatting til gjestene....må begynne å planlegge litt mere før tulla kommer i nov for da blir det nok hektisk frem til bryllupet som skal stå 28. juni 2008
LinTin Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Vi gifter oss i August neste år, kirken vi ønsket hadde bare 1 ledig dag fra mai-aug så det var flaks at ringte såpass tidlig. Lokalet vi ønsket var opptatt, men så fikk de inn en avbestilling og vi fikk booket. Jeg er veldig glad at vi var tidlig ute og fikk booket inn det mest essensielle så slipper vi å bekymre oss over det:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Ja, vi har 3 mnd. Skal døpe barnet vårt samtidig, og ingen vet at vi også skal gifte oss... Er stort sett de samme gjestene som ville blitt invitert og lokale og mat måtte vi jo hatt uansett Det har gått veldig bra. Kjolene har en leveringstid på 30 dager, så det rekker vi fint. Det er heller ikke så mange andre selskaper som skjer i oktober, så de fleste lokalene er ledige og =)
Bebis08 Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Jeg vil si at det meste gjøres 1-3 mnd. før bryllupet. MEN- et år i forveien er det greit å booke kirke og sted, fotograf etc. Men det er jo bare snakk om noen telefoner, og egentlig ikke så mye jobb....
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Vi gifter oss august neste år, og har allerede lokale, kirke og fotograf klar... Og eg har begynt å lage innbydelsene... Eg gjør ferdig det eg kan nå, så slepper eg strevet når det nærmer seg.. Har også gjestelista nesten klar... Sånn som vi har jobba, kunne vi sikkert klart å gifte oss i år, men hadde ikkje penga til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå