fox`y Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 kjøpte amme te i dag for lillemann på 20 dager plages me en del luft.. så lurte jeg på om dere som bruker d har merket noen bedring på deres små og eventuellt hvor lenge mann må bruke d???? gikk dere opp i vekt når dere brukte slik te?? masse mann lurer på i ammetåka...
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Brukte det da jeg slet med å få nok melk, synes det virket litt. Ihvertfall slappet jeg litt av da jeg satte meg ned med teen, noe som er viktig for melkeproduksjonen. La ikke på meg, nei, du gjør vel ikke det av te (hvis du da ikke bruker mye sukker). Husk, du skal ikke slanke deg når du ammer, ikke bra for melka (kan få slaggstoffer i seg). Jeg gikk gradvis mer og mer ned i vekt, har ammet masse i et år og er nå tynnere enn før graviditeten. Så ta det med ro, hvis du spiser sunt og beveger deg går du ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå