Gå til innhold

Hva fikk barna deres i dåpsgaver??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha barnedåp om ett par uker, og folk har begynt å spørre om hva han ønsker seg... Men jeg har ikke peiling...!

Trenger litt tips :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsket meg bare penger til dåpen til gutten vår...hadde liksom ikke bruk for noe av det typiske dåps-presanggreiene...som sølvrammer og små bokser til å ha tenner i....

Skrevet

penger, lammeskinn, klær, leker, sølvtøy, diverse typiske dåpsgaver (tinnramme, bilsparebøsser i tinn etc). Den ene bilsparebøssa var utrolig stilig da, hadde inngravert navnet, fødselsdato+tidspunkt og dåpsdagen på den. Kjempe artig :)

Skrevet

Guttene mine fikk blant annet barne slipsnåler, og jenta fikk bunadsølje til barne bunaden... kommer kjempegodt med. Hun fikk også gullhjerteøredobber med diament i, som hun kan bruke både nå, og når hun blir eldre... ( hun fikk hull i ørene da hun var 4 mndr...)

Skrevet

Her i huset fikk junior:

-gråtass trøtraktor

-bunads sølje

-mansjett knapper til bunad

-foldekniv med ingravert navn

-en litt større kniv - bunadskniv

-bilsparebøsse

-album med sånn "sølv" ramme på forsiden

-hånd og fotavtrykk i keramikk

-brodert bilde med navn, fødselsdato, vekt, lengde og klokkeslett - og dåpsdato

-sølvkopp med gravering

-klær

-penger

-barne bibelen i bilder

-eventyrbøker

det var mer, men jeg husker ikke - er over 2 år siden.

Skrevet

Bestill i sølv, sparebøsse i børstet stål, aksjer i Odin fond på 2500, penger, bilderamme i børstet stål, sikkert mer men det er nå det jeg kommer på. Samt sølvsjeer som man samler på.

Skrevet

synes det er finest med typiske dåpsting jeg da...blir liksom minner for den ene dagen i livet dit..jeg synes ihvertfall det er kost å ha mine dåpsting da jeg ble født:) gjerne smykker og sølvting..og gjerne ting som kan graveres..blir noe personlig..

Skrevet

vi fikk fond. det har økt med 1000 kroner på 1 år. ikke mye penger som stod der. fikk tripp trapp og sølvbestikk. det er det vi ble mest glad for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...