Gå til innhold

Hva er ditt favorittplagg nå som du er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger å gå i mannen min sine gamle joggebukser med t-skjorte til nå som jeg er sykemeldt og stort sett er hjemme.

Skal jeg ut tar jeg på meg en mammabukse (gjerne de i joggebuksestoff), med en pen mammatopp til.

Har kjøpt altfor mye mammaklær, har bare brukt en brøkdel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg gravid joggebukse på h&m, den er god:)

Skrevet

pga heten i Trøndelag har jeg stort sett gått hjemme kun i bh og truse hele dagen lang. Når jeg en sjelden gang har klart å tatt meg en tur ut, har jeg gått i kjole, fordi denne er luftig og god og strammer ingen plasser. Ingen bukser som er behagelig lengre.

Skrevet

Kjole

Skrevet

Akkurat nå er det er et langt skjørt fra Only og gravide-singlete mine...er så varm...

Skrevet

snekkerbuksa mi=)=)=)=) og de store hettegenserne til sambo.... er så dårlig vær her, og hjelper ikke at jeg er en frysepinn fra før=)

Skrevet

Når jeg er hjemme og tiden tillater det, så har jeg på meg så lite som mulig...en liten nudist nå i graviditeten...he he

Ellers går jeg i de samme klærne som jeg alltid har gjort...kjøpt meg noen topper som er litt større da, så jeg slipper å gå med magen bar...ikke så pent synes jeg.

Skrevet

lange singleter fra Bik Bok. Har de i allslags farger, og har stort sett på en hver dag =) Stoffet er kjempegodt, og de holder seg fiiine i vask, ser fortsatt helt ubrukte ut etter snart 9 mnd intens bruk =)

Skrevet

går helst rundt i en skikkelig stygg underbukse, uten BH eller med sportsBH og morgenkåpe over. etterhvert utpå dagen når jeg skal gjøre noe fornuftig (ikke lett å rydde hus i morgenkåpe...) tar jeg på pysjbukse og en stor t-skjorte. skal jeg ut, blir det skjørt og topp eller kjole. mammabuksene er nesten for små så er litt ubehagelig...

Skrevet

Tights og toppar fra Gina Tricot...

En mamma joggebyxa fra HM

Skrevet

i starten brukte jeg hm og lindex sine bukser både i stoff og dongeri men de er blitt så vonde over magen så nå går jeg stort sett med enten en sort eller en brun mamma"jogge"bukse fra hm med en farget topp til ...

heldigvis er det så pass varme at jeg kan gå med en cardigan om d trengs - jakke?? ahahahhahha... as if de passer :-p

Skrevet

jeg liker å ha på meg minst mulig egentlig... men hvis jeg skal ut blir det en mammabukse som jeg har og en eller annen topp..

Skrevet

Har verdens beste fleece joggebukse som jeg har hatt i 2 år nå, den er helt fillete....Den skulle jeg gjerne bodd i. Og en topp til når jeg er hjemme.

Ute blir det enten ola bukse eller skjørt med type tunika til, eller vide topper da.

Skrevet

En altfor stor pyjamasbukse med bamser på som eg har arva av mamma (nesten ubrukt...). Er den deiligste buksa i verden! (eg ser vel kanskje ikkje så deilig ut i den men men;))

Når jeg skal ut døra bruker eg for det meste en grå mammabukse i joggebuksestoff og en mammatopp. Er kun den buksa som passer til meg nå... (bortsett fra sånne heimebukser da;))

Skrevet

samme jeans som før og litt lengre topper:) elsker de lange singletene på bik bok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...