Marge Simpsons Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har brukt P-sprøyte i 4 måneder. Har ikke hatt mensen på 3 måneder nå og begynner å tenke litt. Har hatt mye kvalme de siste 3 ukene nå (sånn gravidkvalme lignende), fort stiv i musklene og blir fort trøtt! Er dette normale bivirkninger på P-sprøyte?? Takke for alle svar
mammatilpia Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har hørt om mange som er misfornøyd med p-sprøyte, men jeg har ikke prøvd den selv. Problemet er hvis man får bi-virkninger så har man hormonene i kroppen. Hvis man får bi-virkninger av p-piller kan man jo bare slutte å ta dem med en gang.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 veninnen min tok p sprøyten en gang . fikk mensen igjen etter 4,5 år sliter ennå med å få den regelmessig og bli gravid igjen og nå er det 7 år siden sprøyten
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 jeg bruker p-sprøyta og er strålende fornøyd. Jeg har brukt den ved to ulike perioder tidligere også . Min erfaring er at mensen ble borte nesten med en gang alle gangene. Jeg merker ingen bivirkninger heldigvis. Da jeg brukte den første gangen glemte jeg helt å ta ny sprøyte og klarte å bli gravid før mensen kom tilbake. Forrige gang sluttet jeg bevisst og det tok bare ett par mnd før alt var i rute og jeg ble gravid. Hadde ett helt normalt svangerskap også uten noen komplikasjoner. så jeg tror det er veldig individuelt dette med når mensen kommer tilbake osv... samme med evt bivirkninger... Men folk snakker så mye neg om den derfor ville jeg fortelle min erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå