Gå til innhold

å nei så grusomt ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å gikk tur med hunden, og når han skulle bæsje lagde han så mye gryntelyder. Og når han gikk derfra så jeg han hadde fått en stor kul mellom rompa og testiklene, og han har allerede en kul i ett ledd på den ene bakfoten som vi ikke har gjort noe med. Han er syk og dårlig så vi har i grunn bare ventet på dette siste tegnet, men det er så utrolig trist og leit for han er verdens beste hund ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, så kjipt!

Ville tatt han med til dyrelegen i morgen hadde jeg vært deg!

Skrevet

Uff så trist. Ta han med til dyrlegen med en gang og finn ut hva det kan være :(

Skrevet

nei foreldrene mine vil veldig gjerne si ha det til han først og de kommer hjem i morgen ettermiddag, men blir det for ille må jeg bare ta han med og avslutte det hele. Det er helt forferdelig.

Skrevet

sist sa de det sannsynligvis var en svulst, men det blir ikke gjort noe for han ang det for han er ikke i form til ¨å tåle noe særlig mer medisin lenger.

Skrevet

Å nei :( Stakkers liten :(

Uff, gruer meg selv til den dagen avgjørelsen må tas. skjønner godt du syntes det er grusomt..

Skrevet

ja det er helt forferdelig. vi har jo visst lenge at dette ble siste sommeren siden han bare har blitt verre med årene, men det er likevel ikke noe greit å tenke på :(

Skrevet

Kom til å tenke på en ting. Hvis det er en kul bak, kan det være fylte analkjertler eller noe?

Min ene hund får veldig kul bak når han må skikkelig på do og ikke har fått tømt seg skikkelig..

Skrevet

du vet selv hva som er best for hunden, men leit ja!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...