*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hei=) Noen som har testet eller som har symptomer? Jeg har IKM på lørdag. Testet neg i går:( Men egentlig bare teit av meg å teste siden jeg har så kort lutealfase, var bare 8 dpo i går. Håper på positiv test på lørdag da=) Av symptomer så har jeg litt mensmurringer i magen, kjempespennende for det pleier jeg ikke ha. Lykke til jenter!
heia Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hei igjen! Har IKM den 27. el. 28. juli. Testet også altfor tidlig, dvs. 24. juli. Overraskende nok, så var testen positiv. Skjønner ikke helt at den slo så tidlig ut, så derfor ble jeg skeptisk. Har tatt to tester etter dette også, som også har vært positive. Samtlige tester har vist svake streker, men må ofte på do, så da blir urinen lite konsentrert. Jeg kjenner også mensmurringer og tror hele tiden at menstruasjonen kommer. Tør liksom ikke glede meg helt ennå. Lykke til alle sammen, håper det blir mange gravide:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Oj, så gøy!!!=D Gratulerer så mye! Skjønner at du er litt skeptisk, men spira blir nok sittende vettu:)) Kos deg med den voksende magen! Kan du sende litt babystøv? Håper jeg kommer etter til helgen!
Rafi Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Du er nok helt sikkert gravid. Jeg er tre dager over ikm, tok en test i morres, og det var ikke en svak strek der en gang. Så da er nok min sjanser over. Har hatt litt lys brun utflod, bare ør lite grann, nå i to dager, så regner med at det betyr at tr kommer snart. Men men, får se det positive i det. Da kan jeg nyte litt alkohol i ferien som kommer nå snart Lykke til dere andre.
heia Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Hei igjen! Takker for hyggelige gratulasjoner. Sender også masse babystøv til dere og håper det ordner seg for dere snart. Lykke til jenter
heia Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal også på ferie nå med venner, er litt usikker på hva jeg skal si når jeg sitter der med Clausthaleren. Alle skjønner det jo sikkert uansett. Spent på hvordan det går for dere andre
Rafi Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Ikke noe tegn til TR enda...trodde at den var på tur idag, men fremdeles bare lys lys brun utflod. Men det er vel bare et tegn på at TR er på vei. Kan det være et tegn å ha vondt i hale beinet?? Jeg spør nå bare sitter å kjenner etter tegn på evt TR eller graviditet lurer garantert bare meg selv...
en til M? Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Ingen TR her heller...og den som pleier komme "på klokka". Har IKM i dag, etter vanlig syklus og pos EL test torsdag 12men begynner jo å lure på om EL faktisk har vært mye senere...). Fikk litt lys lys rosa utflod i dag når jeg tørket meg (skal sies at det ikke var når jeg tørket, men når jeg rota oppi :-S ) så jeg regner med at TR kommer - men på den andre siden har jeg ennå veldige symptomer, det trykker og strekker og stikker, i mage og halebein - og hadde lignende rosa utflod de forrige gangene jeg var gravid....så alt i alt blir man jo ikke klok kan man si ;-)
heia Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Skjønner hva du mener Rafi. Man får mange vondter mens man venter. Rart at ikke TR har kommet ennå da. Ser det er mange som har sendt tanta på "gratis ferie", håper du er en av de. Krysser fingrene for deg. Hvis tanta kommer, så ønsker jeg ihvertfall deg god ferie.
Rafi Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Det er vel ikke så rart om tr er litt forsinka, for det er jo bare 2pp for meg da.Syklusen er vel ikke helt i orden enda. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet.
Brunetta =) Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har tatt to tester i dag som er litt blåskjær i streken. Tisser veldig ofte og blir mer ømm i brystene. Har ett humør som ikke er helt heldig. Blir forbannet for ikke noe i tillegg til at jeg slutter og røyke. Holdt opp siden 080707. Håper veldig på at jeg skal kunne få flere tester med bedre overbevisning. Hvilke tester anbefaler dere. Har brukt Clearblue nå?
heia Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Kjenner problemet. Jeg tisser også ofte og får kun svake streker. Selv når jeg skal teste morgenurin, har jeg bare holdt meg i drøye tre timer. Har derfor testet 3 ganger og alle ble svakt positive. Har kjøpt Quiq Step og tror den er mer sensitiv. Er likevel skeptisk og er bekymret for at et nytt merke vil forandre resultatet i negativ retning ;-) Man blir nok litt tullete i hodet. Snakket med et klokt hode i dag, og hun sa at positiv er positiv.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2007 Æsj.. Testet neg i dag og har IKM i morgen, så da kommer nok tanta som vanlig:'-(
Rafi Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 Tanta kom i dag men men, ikke noe å gjøre med det. Får heller tenke som så at jeg kan reise på ferie uten å bekymre meg for å skade evt spire Lykke til dere andre.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er GRAVID! Har egentlig IKM på søndag, men dristet meg til å ta en test i dag. JIPPI!!!!!!!!!!!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 Jeg fikk mensen i går kveld.. Har nesten ikke sovet i natt pga de kraftigste menssmerter jeg noen gang har hatt! Blødningen er rar også, kommer liksom i støt om dere skjønner.. Men men er jo ikke håp at noe har klart å sette seg fast, det er jo klart
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer Jente 28 år m/jente 2 år!!!=) Kos deg med den voksendene magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå