Travelmor Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Svigermor er en flott dame på mange områder og har mange gode kvaliteter. Men hun gjør en stor feil og til tider irriterer det meg slik at jeg holder en viss avstand. Hennes feil er at hun ikke alltid hører på hva vi sier når det gjelder barna. I går var det Travelbabyen som fikk rester av is med nøtter i. Sofabonden sa klart og tydelig nei da svigermor nærmet seg med den første skjeen. Han forklarte også hvorfor. Likevel gav hun babyen isen og når neste skje var på vei mot munnen nærmest skrek han:" Nei!". Men dama hører mest på seg selv og blås i oss:. "Ikke kan jeg se noen nøtter her oppi nei", sa hun og fortsatte med matingen... Mannen min måtte ta både is og skje fra henne for å stoppe seansen. Sikkert til stor underholdning fra nabobordene på restauranten... Jeg koker fortsatt når jeg tenker på det. Lenge til neste middag med henne!
Lumsk Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Au da. Også på restaurant da... Voksne mennesker bør man slippe å oppdrai offentlighet. Jeg er så glad for at min svigermor er det mest fornuftige og praktiske mennesket i verden.
Travelmor Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg blir helt matt av dama når hun trår til som verst. Klarer ikke å få frem noe som helst. Misunner deg som har en fornuftig sivigermor! Kanskje det var noe vi kvinner burde tenke på når vi falt for en mann?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Av og til kan man bare lure på om det er noe som sirkulerer oppi der i det hele tatt. Nøtter og is er ikke mat for en baby. Storebror her i huset er allergisk mot peanøtter og det er ikke noe hyggelig syn. Men som du sier, det hadde nok vært underholdene og sitte på nabobordet.
Plutseliten :) Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Kjempesmart å putte i unger nøtter...særlig når dere sier nei. Her har svigermonster vært på ferie,dønn forkjøla og skulle bare gi babyen vann fra drikkeflasken SIN som hun hadde suttet på i flere dager..Æsj.. Veldig lurt og takk skal du ha /&%#"#... for uken etter de dro, ble lillegutt syk med feber og forkjølelse,og han smittet meg..snufs..hark..host og masse feber. Enda jeg sa at han har egen kopp som stod på bordet...men "han har så lyst på denne" Selvfølgelig...hvilken baby er ikke interessert i alt nytt? Uff...bra det er over en uke til vi skal til Spania. Har ikke bakterieangst,men det er vel lov å bruke hodet..ber om smitte når stapper den i munnen hans. Sånn..det var min svigerfrust )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå