prusiluscan Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hei! Håper noen her kan svare meg.Har noen av dere brukt cb å fått en skyggestrek?Spurte samboern også og han såg også skyggestreken. Har dere i så tilfelle vært gravid eller er det bare en defekt test?
Krøvvel Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Regner med at du mener en veldig svak strek? Det har med innholdet av hormoner i prøven å gjøre. Ta en ny test med den første morgenurinen, da vil du nok få tydeligere resultat. Jeg hadde en slik svak strek men jeg er gravid.
kaur *har født!* Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tok bare en cb test....den trodde jeg først var negativ, intill jeg så en liten antydning i godt lys. har 31 dager igjen til termin.... En strek er en strek, sier man.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 En gang for noen år siden fikk jeg skyggestrek på cb, og gikk til legen og fikk tatt både graviditestest i uring og blod, og den gangen var jeg ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå