*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vi har ikke det, men det er fordi vi ikke orker;P Men det gjør ikke noe å ha sex hver dag så lenge mannen ikke har dårlig sædkvalitet=)
Bebbiss Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jupp )))) Noen ganger to ganger også. Kjæresten og jeg er dedikerte i oppgaven med å lage barn ;o))
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 veldig opp og ned. noen ganger hver dag, andre gangerf annenhver... andre ganger igjen flere om dagen:) jeg blir litt innpåsliten under el, så blir mer da
ls83 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 vi har stort sett sex hver dag,jeg ble gravid med en gang etter p pille slutt,men mistet. har hatt sex hver dag siden,men ikke noe spire enda.. utålmodig.
Bomsedeisi Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Hver dag rundt eggløsning, ikke så ivrig ellers...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Vi har sex hver dag fra siste mens dag.. og helt frem til den kommer igjen..(eller forhåpentlig IKKE kommer igjen) Nå MÅ vi snart få det til :=)
rosa78 Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 det sies at sæd kvaliteten er best dersom mannen ikke har harr utløsning på noen dager..... men her hos oss er det opp og ned noen ganger hver dag andre ganger noen dager mellom... kommer ann på hvor sliten vi er hehe
Dizzie_mortil3 Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Definitivt ikke, vi orker ikke 2 dager på rad.. Så her blir det annenhver dag rundt EL og ellers en gang i ny og ne.
10aborter,någravidmedsurrogat Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 hei husk å ha sex 2-4 dager etter el, siden noen av oss slipper egget sent silk som meg...hadde sex to dager etter el test, og nå er spiren der, akkurat denne gangen jeg ikke trodde det skulle gå!!!! Baby støv til alle........................................................................................................................................................................................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå