Gå til innhold

Håper dere kan hjelpe meg litt dere gode folk der ute:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere har det bra dere snuppelupper der ute:0)

Jeg har i den siste tiden begynt å tenke litt på dette med bevegelser i magen og når den blir synbar for andre....

Når det gjelder bevegelser så kjenner jeg ganske lite men en sjelden gan kanjeg ymte noen små dult. Er det noen av dere som vet når man bør kjenne noe hver dag.

Jeg husker at første svangerskap fikk jeg mage som var synlig da jeg var ca 18 uker.I mitt andre svangerskap tror jeg det var rundt uke 14 tror jeg.

Denne gangen har jeg ingen synlig mage ennå og er snart 17 uker på vei. Jeg har jo masse luft da så det ser av og til ut som jeg er høygravid.

Dette begynner å bekymre meg litt for tenk om ikke fosteret vokser?

Nå trenger jeg å høre om dere har noen erfaring om dette.

Selv om dette er mitt tredje svangerskap så er dette svangerskapet så annerledes enn de to andre så derfor er jeg så mye mer usikker denne gangen....

Og så har jeg fått erfare at man glemmer fort gitt:0)

Håper dere får en fortsatt strålende dag:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nr 4. Fikk mage tidlig denne gangen, men har ikke lagt på meg så mye. Jeg ser likevell sprekkferdig ut nå. Jeg merket ikke noen bevelgelser før etter uke 18, selv om jeg er flergangsfødende. Har mange gravide rundt meg på jobben, og hos mange av de, har det tatt lang tid før det begynte å synes, selv om de hadde føtt barn før.

Babyen tar nok til seg det den trenger. Jeg la på meg 3 kg i forrige svangerskap, men minsten ver 3900. Hun fikk tydligvis hva hun trengte, selv om jeg spøy konstant i 9 mnd... Jordmora/legen reagerer helt sikkert, dersom noe ikke er normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...