*marekatta* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Nå har jeg altså ikke tenkt å grille dem på grillen ute da, for det pøsregner her. Men jeg jar skåret opp kylllingfillet i terninger og krydret dem og tredd de på pinner. Og nå lurer jeg på hvordan jeg gjør det i steikovnen. Skal jeg bare legge pinnene på rista, eller i en illfast form, slik at de "henger " i forma hvis dere skjønner. Og skal jeg ha på varmluft, eller vanlig, eller vanlig med grill effekt?? Hmmmm Skal ha salat, ris, og bernesaus til!!
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hadde tatt grillefekten tror jeg,men er d ikke like greit og ta de på panna?
*marekatta* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Usj, nei nå har jeg stått å tredd dem innpå......gidder ikke ta de av igjen!! Basta. Dessuten har vi en liten nevø på besøk, som MÅTTE ha grillspyd i dag...hehe. Flere?
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Da hadde jeg lagt dem på en rist i stekeovnen,slik at de blir stekt på begge sider uten at du må snu på dem,så hadde jeg tatt på den grill efekten. Så ma du mesten bare se tiden an,når kjøttet blir gyllent så kan du jo ta av en bit og smake/skjære i det og se om det er gjennonmstekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå