Gå til innhold

noen som vet dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har forsikring..i banken på pcen..

 

 

den er nå ødelagt..har skrevet skademelding...må jeg også vise frem pcen min et sted?.....for å få noe for den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må sikkert levere pc`n til reparasjon, som forsikringen dekker.

Skrevet

den er helt død...hadde ikke tenkt å levere den til reparasjon..må jeg det for å få den dekket?og hvor mye får man for en pc...har jo ikke kvittering...:)

 

takk for hjelpen

Skrevet

Du må nok levere den til reparasjon ja. og så dekker forsikringen det reparasjonen koster. kan den ikke repareres må de ha dagens verdi på pcen. Husk egenandelen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...