Yoggy ; ) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har 13dagar igen till UL-termin 4 dagar till mens termin...går nu på kontroller en gång i uken..och jag har aldrig blivit kontrollerad om jag er mogen eller om livmodern er flata ut eller mjuk...Det har inte varit snack om det engang, De har bara kjent utanpå magen om hode er festa och det er det, varit det i tre uker.
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Samme her. De sjekker bare de vanlige tingene, ingenting som har med modning å gjøre..... så dytter på denne jeg...
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 jeg har heller aldri blitt sjekka for dette. har termin i morra og var på kontroll i stad og spurte om legen kunne sjekke det men hun ville ikke rote oppi der før jeg var på overtid. hører jo om de som får det sjekka veldig tidlig..
nr 2 i oktober? Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 nei har ikke vært snakk om det engang. har fire dager til termin
Yoggy ; ) Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Oj da...vi var ju några stycker da... : ) Tycker det er så många som skriver om det så "tidigt"..eller långt innan de har termin. Idag var jag hos en tredje JM, grundat ferie avecklingen og ingen av de jag gått till har snackat om det...
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Har aldri blitt kontrollert for det jeg heller - har termin i dag...var på vanlig kontroll i går. Ble ikke kontrollert for det i sist svangerskap heller.
2. gangs Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Slik jeg har forstått det, må du selv be om å bli sjekket. Tror det var mer vanlig før, at de sjekket uten at du ba om det.....1 uke til termin, og jm sjekket ikke....og jeg ba ikke om det heller. Barnet kommer når det er klart.....det er mange som har blitt sjekket, og alt har vært klart....og alikevel har de gått 14 dg. over tiden..... Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet og la barnet bestemme denne gangen =)
Yoggy ; ) Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 : ) ...jag smører mig og smører mig..he he
LilleTrolle Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har fem dager til termin, og hadde kontroll senest i dag. Har ikke blitt sjekket for modning, det har ikke blitt nevnt en gang. Trodde ikke det var vanlig å gjøre før man er langt på overtid?
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 nei, du er ikke den eneste! jeg har ikke blitt skjekka. hadde vært litt godt å høre om det skjer noe i næremste framtid. men men.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har ikke blitt kontrollert, til tross for at jeg er 4 dager over termin, har svangerskapsforgiftning (mild) og har spurt. Saa nei, du er ikke den eneste...
Hufserufsa_fødeklar Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har ikke blitt sjekka uten videre hverken sist eller nå. Trodde jeg hadde rier sist og da sjekket jordmor og det var veldig ubehagelig! Det er ikke noe jeg kommer til å spørre om for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå