Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 HVa gjør dere med de små babyene når dere bare skal i butikken og handle? (Hvis dere tar bilen)Tar dere med vogna til babyen? Eller bæresele? Eller bruker de vognene med babyseter i butikken?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vi har ikke bil, så er sjelden vi møter på dette problemet, men har jo gjort det når vi har vært hos moren min. Fikk låne bæresele av tanta til snulla som vi brukte de første månedene, men ikke så lenge om gangen...veksla på med selen og å bære henne og å la henne sitte i bilsetet i en handlevogn (for nærbutikken har ikke sånne stoler til baby på noen av vognene).
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Siden jeg ofte har med begge guttene så blir det ofte til at jeg bruker bæreselen til mini.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Stort sett kjører jeg til butikken hvis jeg ikke er på lang trilletur (bor litt på landet). Synes det er veldig lettvint å ta babyen i disse setene de har på handlevognene i butikken. Har bæresele, men bruker sjelden den på liten svipptur på Meny for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå