Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hei Jeg har nett kommet hjem fra tannlegen. Vært plaget med mye tannverk i det siste. Jeg borret et hull i dag, men om ikke det hjelper må jeg kanskje få antibiotika mot betennelse / infeksjon. Så jeg lurte på om det er noen her som har brukt antibiotika ved slutten av svangerskapet eller ved amming? Skal høre / sjekkes av lege før jeg event. beg.på antibiotika,men ville bare høre om det er noen som har brukt det!?
susse Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hei på deg! Det er en god del antibiotika typer som man har lang erfaring med og som er trygge. Legen vil selvfølgelig sjekke dette før h*n skriver dette ut til deg. Jeg går for tiden på antibiotika for UVI. Er du likevel usikker når du får medisinene kan du gå inn på www.felleskatalogen.no og sjekke hva det står på det du har fått. God bedring
Gjest Ut på tur Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Det er ingen selvfølge at legen sjekker om antibiotikaen er egnet for gravide. Jeg kjenner to høygravide som har fått antibiotika gravide for enhver pris ikke må spise. Så dersom du får antibiotika er mitt tips å spørre legen en ekstra gang. Spør betjeningen på appoteket og sjekk felleskattalogen selv...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 ok. det skal jeg gjøre. Tannlegen ville jo skrive ut antibiotika til meg med en gang. Men jeg sa jeg ville høre / sjekkes av legen min først.
Småbarnstreff Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Sist gikk jeg på antibiotika etter fødselen, nå begynte jeg da jeg var 38 uker på vei. Tar apocilin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå