Gå til innhold

Inspirert av stil i huset... Noen som har det da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det.. tror jeg da =P Min stil hvertfall

Bombay-møbler(spisebord, stuebord, hjørnebord og vitrineskap) og turkise tilbehør!

Svart skinnsoffa og 2 svarte reclinere

Dere..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den rotete upersonlige stilen uten gardiner og bilder på veggene. Skikkelig hjemmekoselig ;)

Skrevet

Vi har en kombinasjon av store, mørke tremøbler, nøytral farge på sofa og pynte ting i victorian vintage-stil som jeg har fått skikkelig dilla på. Den går i å blande ny design med gammel og klassisk, MASSE stearinlys og litt annerledes løsninger. :-)

Skrevet

MissTigerlily, har du bilder eller? Hørtes veldig ut som min type stil...

Skrevet

Nei, desverre. Prøvde å finne noe på nett. Har en god venninne somm driver en skjønn butikk som heter Lykke. Skikkelig god inspirasjon! Hun har ikke fått opp nettsiden sin enda, men jeg skal legge den ut her så fort den er oppe og går.

Men f.eks: store sølvfat med lysstaker i forskjellige høyder og materialer, f.eks glass og sølv og hvit keramikk, lykter, speil med sølvramme, hvite eller nøytrale farger på vegger og møbler osv... En blanding av eldgamle, søte ting og nytt design. Blanding av dyrt og rimelig. Fine tapeter på noen vegger f.eks... Hvit minimalsime kombinert med maksimalise er vel litt riktig måte å si det på også. Lyskroner og sånt. En personlig stil som tar litt tid å sette sammen :-) Min nye hobby dette her ;-)

Ellers kommer gråfarger på møbler og annet interiør veldig neste år og naturlige innspill som møbler og annet i driv-ved, kvist og slikt. Ull og pels. Spennende!

Skrevet

Jepp! Har en samboer som jobber innen møbelindustrien, så har alltid de flotteste møblene. Veldig praktisk sånn:) Noe har han laget selv, og det er selvfølgelig kjempemorsomt når andre spør hvor det og det kan kjøpes, hehe! Sofaer og hvilestoler byttes ofte, men veldig glad i sofaserien vi har nå, så prøver å overtale samboeren til å beholde de en stund.

Skrevet

Bor i funkishus, har en minimalistisk stil, men ikke så minimalistisk at det blir for kaldt...

Skrevet

Har ikke noen bilder du vil dele da, Mamselams?

Skal straks igang med bygging av funkis vi også :o)

Skrevet

Har hele underetg. der stue og kjøkken er i kun sort og hvitt, pluss gråtonene mellom der. Er ikke så glad i masse farger ,og med bare gråtoner, hvitt og sort så føler jeg ro og harmoni i sjelen. Barnerommene er i rosa og gjesterommet er i blåtoner med en litt sånn gammel, bonderomantisk stil.

Skrevet

har åpen kjøkken løsning inn i stua, så her går det i hvit og sort, stål hvitevarer og rødt som farge innspill. snuppa har hvit rom med rosa/lilla som fargetråd og jeg har hvit rom med sand/krem som farge tråd. veldig fornøyd. flyttet inn i nytt for et halvt år siden og har kunne kjøpe alt nytt :) badet er hvit og der bytter jeg på fargetråd, har hatt lilla, men nå har jeg rødt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...