Gå til innhold

Påmelding: Gratis ferie for alle tanter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære tanter,

dere som ikke benyttet dere av dette tilbudet sist, får en ny sjangs nå. Vi ønsker også alle nye tanter velkommen. Turen går laaaangt vekk til varmere strøk, der dere bare kan slappe av og nyte livet i ett års tid. Turen er gratis og alle måltider er inkludert.

Meld på tantene deres nå! Det er plass til alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er meldt på;)

Skrevet

tanta mi trenger seg en tur. Denne hørtes fin ut! :) *påmeldt*

Skrevet

hehe - du var visst raskere enn meg - bestiller en plass her også jeg ;)

Skrevet

Hei, jeg vil gjerne bestille ferie for min tante. Gjerne så langt hun kan komme. Hun skal besøke meg i begynnelsen av august, og det er ok, men vil gjerne gi henne en tur i første uka i september, da hun tenker å komme igjen. Har også ei tante til som planlegger besøk hos meg i begynnelsen av oktober, kan jeg bestille en tur til henne også?

Vil tro ett års tids ferie inkl kost/ losji vil gjøre henne kjempegodt!

Skrevet

Begge er påmeldt!;)

Skrevet

Min sterkt irriterende tante besøker oss så ofte at jeg veldig gjerne skulle ønske meg fri fra henne i og med midten av september. Håper hun kan være med på denne turen. Hadde jeg og sambo hatt skikkelig godt av=)

Skrevet

Påmelding er herved sendt. Mener bestemt tanten min trenger sol, sommer og avslapning i varmere strøk! Etter 18 års tro tjeneste er det på tide hun får hvile litt.

Skrevet

sender gjerne tanta mi med her nå når jeg selv skal på ferie, kunne tenkt meg en ferie og et langt opphold fra tanta nå:)

Skrevet

Tanta mi kom på besøk sist tirsdag...men hun er her delvis enda :S

(spotter)...

Sender henne gladelig med på tur nå...Siden vi skal ha ivf forsøk om 2 uker...så har snakka med henne nå å blitt enige om at vi trenger en ferie fra hverandre...

Hun ble kjempeglad da jeg sa at JEG spanderer!!! :)

Så hun er herved påmeldt...

Skrevet

Melder min på jeg...for nå er jeg lei av at hun kommer !!!

Skrevet

Her kommer nok en påmelding. Har EL i disse dager så hun skal få fri nå. Håper bare hun takker ja til tilbudet. Får vite det om ca 14 dager:-)

Hun kan jo ikke takke nei til et sååå braaa tillbud.

Lykke til alle jentene..

Skrevet

Da melder jeg på tanta her også, men frykter jeg er for sent ute... Tror hun allerede er på vei... grrrrr!

Skrevet

Ja... etter snart 18 års trofast jobbing uten ferie er det på høy tid at tanta mi får en velfortjent hvil på ett år++ ..;)

Skrevet

Jeg melder på min tante også. Ho skal egentlig komme på besøk til uka, men jeg orker ikke ha ho her!!! Ille slitsom altså=) Ho er derimot hjertlig velkommen i mai igjen!!

Skrevet

Melder med dette på en stk. Tante.

Skrevet

den der turen har jeg en jeg bare veeeeeet ønsker å bli med...

*herved meldt på skuggfaks ærbødige tante rød*

Skrevet

Sender min tante med på denne turen slik at hun bygge opp en vennekrets. he he he. Hun begynner og gå meg på nervene her og jeg trenger litt pusterom fra henne.

Skrevet

Jeg melder på tanta mi. Den kan godt holde seg på ferie lenge bare jeg har selskap av en spire i mellomtida:-)

Skrevet

Sender tanta mi gladelig på denne turen :)

Skrevet

Tanten min er så vrang, har prøvd å sende henne på en slik tur i 8 mnd, men hun nekter å dra. Jeg prøver igjen.

Skrevet

Ta med mi også:)! hun er veldig plagsom:/

Skrevet

Melder med dette på min tante! Hun kan gjerne dra i dag og ikke komme tilbake på godt over ett år...

Ønsker henne og alle andres tanter GOD TUR!! :-)

Dette initiativet er det beste jeg har lest på laaaaang tid! ;-)

Skrevet

Sender gjerne min tante bort på langtidsopphold...jordomseiling eller noe som tar lang tid =)

GOD tur til henne, og alle andres tanter =)

Skrevet

Tanta mi melder seg som reiseleder - hun er nemmelig uten jobb i ett års tid fremover !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...