Gå til innhold

Tåler ikke sin nye manns barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg har akkurat giftet seg på nytt etter 1 års bekjentskap. De har begge barn fra før, og har nå fått et felles barn i tillegg.

"Problemet" hennes er at hun ikke klarer å ha sin nye manns barn på besøk (annenhver helg), og hun syter og klager over dette støtt og stadig. De får MASSE hjelp av både hennes og hans foreldre, men allikevel er hun sååå sliten og det er sååå ille å ha denne stesønnen på besøk. Det virker på meg som om virkeligheten har ramlet inn over henne, og at hun ikke tok tak i eventuelle problemer før de giftet seg. Travelt hadde de det jo også...

Selv får jeg ingen hjelp da all familie bor langt unna, og det begynner å gå meg på nervene med all denne klagingen. Hun visste jo på forhånd at hvis hun giftet seg ville hun også få en ekstra sønn! Prøver så godt å jatte med, men nå er det snart nok...

Kanskje best å bare holde munn? Synes hun begynner å minne om en bortskjemt unge... Noen gode råd fra andre stemødre her?

Ahhh... deilig å få det ut! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode venninner stiller alltid opp for hverandre...

Ei go venninne er en person du kan betro deg til.. både på godt og vondt..men du må være forberedt på å måtte være der for henne på samme måte også.... Dersom du ikke orker det, kan du heller bakke ut... for da er du ingen god venninne

Skrevet

Hvis du er en så god venninne så sier du det som det er....ikke vits å jatte med når du synes det er umodent gjort av henne. Gode venninner skal tåle slike beskjeder, ellers er hun ingen god venninne. Hun blir kanskje snurt, men det går sikkert over! :-)

Lykke til!

Skrevet

Fortell henne rett ut at hun er barnslig og stygg. Noen behøver å høre det rett fra levra.

Utrolig hva voksne folk kan få seg til når det gjelder barn. Stebarn eller ikke barn;det er BARN det er snakk om!

Skrevet

en god venn jatter ikke med, en god venn forteller når vennen er teit, barnslig og urimelig.

en god venn klager ikke over at hun har mye og gjøre om den andre vennen har 20 ganger mer og gjøre.

en god venn hjelper den andre vennen med og se litt lengere en sin egen nese

men det er 100 måter og si i fra på. når vennene mine ringer og klager fordi de foreksempel har sovet dårlig en natt så svarer jeg bare "jeg syns ikke syn på deg, du kan sove ut på lørdag"

de har sluttet og klage :-) om de syns jeg er teit vet jeg ikke, men det gir jeg F** i for jeg syns de er ganske teite som ringer meg og klager :-)

du må nesten fine ut av det selv. men jeg nok argumentert i mot henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...