Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hva er din sykeste historie om graviditetspåvirkede fakter? kan være alt fra ekstreme diller til syke syke hormonutbrudd... kom igjen og fortell=) det sykeste må være min galne dille: jeg har fått dilla på å skjære i og klemme på rå biff.
Fabelaktiv Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 har ikke no sånt jeg.. men leser gjerne om andre sine ting... men helt generelt syns jeg det er deilig å smøre ut sparkel da.. av den fine glatte typen.. også fikser jeg ikke å skjære i kylling.. da er det på med gummihansker
kaur *har født!* Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 hmm.... ikke annet at jeg var fryktelig hissig helt i begynnelsen. Det var så ille at jeg lurte på om jeg skulle be sjefen om å bli fritatt fra å ta telefonen. Jeg hogde hue av alt og alle verbalt. - Og riktignok...etter en liten stund så måtte sjefen nevne at han hadde forstålse for at jeg var gravid og hadde mye hormoner, men at jeg ihvertfall kunne prøve å styre meg litt... Det var litt pinelig. Det verste er at jeg skjønte selv at jeg var helt ute på jordet... Men det gikk heldigvis over etter noen uker. Sjefen lurte til og med hvordan mannen min hadde det. Det var tydelig at han hadde medlindenhet for ham. - Og det hadde han egentlig all grunn til å ha. For jeg klarte nemlig å prestere å klappe til ham, mens vi diskuterte kjøp av vogn! Han var helt sjokkskada og bare stirret på meg med vantro i øynene. Jeg begynte å stortute pga av hva jeg hadde gjort. Og den eldste datteren min har gått rundt og gjort narr meg pga av det siden. Jeg er veldig glad for at det bare varte noen uker! Hadde vært sånn hele tiden, tror jeg at mannen min hadde flyttet ut. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå