Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 I går og i dag har jeg hatt skikkelig vondt i magen. Det kjennes ut som sterke menssmerter nederst i livmora og opp på sidene mot navlen. og når jeg setter meg ned, kommer jeg nesten ikke opp igjen, for da knyter det seg.. Det gir seg ikke heller.. Hva er dette? Blir litt bekymra jeg.
sn70 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg sliter også med dette men mest på venstre side. Har undersøkt det og det er viste bare livmora som vokser og båndene som holder den oppe som strekker på seg. Er ikke farlig med sinnsykt ubehagelig. Hos meg kommer og går det og på det meste varte det i 2 dager!!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra legevakta.. Hadde så vondt at jeg ikke klarte å gå, og var ordentlig bekymra. Legen presset masse på magen og tårene mine trillet... huff, blir jo så redd også. Etter en del prøver fant han ut at det er urinveisinfeksjon jeg har. Blæra er betent og livmora som ligger rett over blir påvirket av det. Derfort fikk jeg disse smertene. Venstre side ved lysken er også veldig vond.. Men, nå har jeg fått tabletter og håper det blir bedre snart. Godt å vite at det bare var dette og at alt er bra med den lille:) Nå skal jeg ligge på sofaen og sløve resten av kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå