År og dag Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har dere fått strekkmerker? Når kom de? Har litt over 3 uker igjen til termin, og var ganske fornøyd med at jeg ikke hadde fått noen, men idag tidlig så jeg noen mistenkelige striper rundt navlen. Sukk, jeg som hadde håpet at jeg slapp, fikk masse på puppene etter fødselen sist, det er ikke så pent, selv om de bleknet veldig, heldigvis.
Nicoline3 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Har ikke fått noen denne gangen , 9 dager til term. Forrige gang fikk jeg tre på den ene hoften og to på den andre, så jeg krysser fingrene for at de ikke kommer denne gangen. Smører meg heller ikke, har aldri gjort det, så da mente jm at huden min aldri var blitt bortskjemt og at jeg derfor hadde naturlig godt fettlag i underhuden...
nynne78 Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Det er dessverre ikke så mye du kan gjøre med strekkmerkene uansett. Det er underhuden som sprekker, og dit kommer du ikke til med de dyreste oljer. Typisk at det skjer helt på slutten. Jeg har ikke fått noen enda ( en uke til termin), men tar det med et smil ( håper jeg)
Sol + spire Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har fått noen få på hoftene og trodde at det ble med de, men nå er det dukket opp noen striper nederst på magen. Har nettopp fått de på magen (Er 38 uker nå) Er ikke så mye å gjøre med det så en må vel bare leve med det. Men har heldigvis ikke mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå