lb71 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 hun undersøkte meg for åpning og for å se hvor moden jeg var. Hadde ca 4 cm åpning men gutten ligger høyere oppe enn tidligere antatt. Så hvis vannet går, noe det gjorde med begge de to jentene mine, så må jeg ligge flatt og fraktes til sykehus i ambulanse. Stress. Har hatt mange kynnere etter modningstimen og synes det er så spennende nå når der kan skje noe hvilken tid som helst. Har egentlig ikke noen bråhast med at han kommer ut men gleder meg veldig da. Er så nysgjerrig på hvem han er, om han ligner sin lillesøster osv osv. Samtidig hadde det vært deilig å nyte den siste uken uten alle forpliktelsene og jobben som følger med den nyfødte. Nå når jeg er i permisjon (endelig) så har jeg tid til å gjøre ting jeg aldri ellers får gjort. Se på tv dagtid, lese masse ukeblader og bøker, besøke venner som er hjemme, sitte å chatte på bim og rett å slett bare kose meg. Når den lille kommer vet jeg at slike ting blir det liten tid til og det vil ta maaange år før livet blir som nå igjen. Jeg nyter iallefall denne siste uken før termin så lenge den varer. Starter fødselen nå så helt ok, starter den neste uke så er det også supert. Noen andre her som har en drøy uke igjen til termin og hvordan har dere det da??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 jeg vil også ha åpning. tror du modning er grunnen for at du allerede er så "klar" eller er det tilfeldig?
lb71 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 ja jeg tror absolutt at dete har hatt mye med saken å gjøre. Hadde det slik ved sist fødsel også og da hadde jeg også tatt modningsakk. på forhånd. Ring og bestill time idag. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå