Nr 2 i magen:) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hei, Skulle gjerne hatt noen forslag til utdrikningslaget jeg arrangerer. Vi har litt ledig tid igjen (2 timer ca) og lurer på om det er noen kreative sjeler der ute som har noen tips. Gjerne noe som er litt flaut :) Tusen takk for tips:) ha en fortsatt strålende dag.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 det er masse en kan gjøre på et utdrikningslag. bowling, go-kart er jo en klassiker.... samt spa, hudpleie eller aromaterapi.... masse ideer, av litt mer det klassiske som jeg ofte synes er rølpete- men det er nå min mening. skal selv i to i sommer, det ene mer stil på og det andre litt rølpete- men med to ulike gjenger fra ungdomskolen...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 jeg var i et utdrikningslag en gang, da hadde vi dildoparty. verten hadde tatt med et mini mini antrekk til hun som skulle "drikkes" ut. og så måtte hun stå i dette antrekket og "lede" partyet. gjett om hun var flau. he he.. men kjempemoro.
Hemmeligheten Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 brude quis er en morsom grier. bruden må svare på spørsmål om forholdet til brudgommen. da kan dere gjøre det så lite eller mye pinlig dere vil.
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 vi hadde intervjuet brudgommen på film og så måtte hun som skulle drikkes ut gjette hva han svarte..... og det begynte med uskyldige spørsmål og ble mer og mer intime. Hun måtte drikke når hun svarte feil. Eller så har jeg selv sittet mitt på torvet for å tegne portertt bilder av folk til en billig penge, trur det var fem kroner eller noe jeg, det var noen som fikk sjokk da de fikk se resultatet he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå