Gå til innhold

Suttring og skriking


Poosz

Anbefalte innlegg

Har ei lita jente på 3 mnd. Nå i det siste gråter hun fryktelig mye, og det eneste som hjelper er at jeg tar henne i bæreselen og går ut. Hun hyler som besatt hvis jeg går med henne inne, eller prøver å finne på noe annet. Dette er selvom hun akkurat har spist, skiftet bleie, og allt er bra. Hs sier jo at man ikke skal la barnet gråte, men muitt eneste alternativ er jo å gå ute med henne i bæreselen. Det er jo ikke noe alternativ når det regner.

 

Det er bare de siste dagene hun har vært sånn. Hun sutter/biter også på tommelen min og henda sine hele tida, og virker sinna på dem....Kan det vær tenner som gjør at hun er så suttrete? Ser man tenna forran på tannkjøttet som kuler før de kommer opp?

 

Nå som ting endelig hadde blitt så bra her hjemme:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sikkert tenner, vår snille tålmodige gutt forandret nesten helt personlighet i en periode, ble veldig sutrete selv om alt med mat, søvn osv var bra. Varte noen dager så var han seg selv igjen. Trodde det var leeenge til tenner jeg og det er det nok men de klør visst i månedsvis på forhånd...Merket at det var tennene som var problemet da jeg skulle sjekke etter buler på tannkjøttet og gutten ble helt euforisk av å få "klø-hjelp". Stakkars små! Har kjøpt dentinox og bruker det når det går utover mating (biter bare på flaskesmokken) eller søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også masse biting på knyttenever, kluter,kosedyr, klær,mine fingre... ja alt som kommer i nærheten av hodet hans....

 

Innimellom "går han helt bananas" og blir helt vill om han ikke får noe å bite i! Men tenner allerede nå? Han er 11uker på lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at ikke det bare er meg som har det sånn:)

Har forresten lest at enkelte er født med tenner, og at det ikke er unormalt at de kommer rundt 3 mnd. alderen. Så man vet aldri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...