Gå til innhold

Herregud, kunne dere brukt dette setet til barnet deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Det hører jo til på dynga.

Skrevet

Kan godt skjønne at de gir det vekk, men IKKE om noen tar det imot!! Måten det er behandlet på burde jo tilsi at man overhodet ikke bør bruke det i noen bil, tenk i en kollisjon..!! GRØSSSS!

Skrevet

Hehe andre innlegg om det sete idag:p Nei jeg ville aldri brukt det setet..

Skrevet

Å herregud, nei aldri i verden!!

Skjønner ikke at de har fått lov til å lage den annonsen, nesten så noen burde dra og hente det for å kaste det!

Skrevet

Ser mer ut som søppel, hadde heller kastet det jeg.

Skrevet

ååå, nett logget på så ikke lest det andre innlegget ;)

Skrevet

det er vel bare å kaste:) jeg hadde ikke satt sønnen min i et sånt sete...

Skrevet

altså, så lenge det ikke har vært i en ulykke eller er for gammelt så må det da gå an å bruke det, selv om det ikke er det penenste??? sikkert stått på et loft eller i en kjeller og blitt nedstøva..

de hadde sikkert ikke gitt det bort hvis de mente det ikke var brukbart!!

Skrevet

Fy søren så skittent og fælt det setet der var! Lurer på hvordan det ser ut i bilen og i huset dems... Fysj! Og nei, kunne aldri ha brukt det.

Skrevet

modig annonsør må jeg si!! Hadde ikke turt legge noe sånt på nett! Kan ikke se for meg som eier av noe sånt!

Skrevet

Dette setet var vel ikke bare nedstøva, det så både musespist og mishandla ut..

Skrevet

enkelte har ikke mye penger og da.. og selv om trekket er musespist så er vel ikke selve sete det???

de gir det bort gratis, hva kan man forvente seg??? og det er sikkert i grei stand selv om det ser slitent ut..

mere mistenkelig til de som sakl ha penger for crapp enn de som faktisk gir det bort.

Skrevet

Jeg syns han burde skjemmes for å tilby setet til noen andre.

Jeg kan ikke tro at det setet er sikkert.

Skrevet

Men er det uansett ikke sånn at seter som er over 5 år helst ikke skal brukes?

Vi kastet hvertfall et baby sete som var 5 år gml, har ikke lyst å gi det vekk om jeg vet at det kanskje ikke er heeeeeelt trygt... :/

Skrevet

kunne kanskje brukt det til 'lekesete', men bilsete kjøper jeg nytt.

Skrevet

tror det er mellom 4-8 år, alt avhengi av om det har stått mye i sollys (sollys ådelegger plast)...

Skrevet

Svigermor hadde typisk tatt i mot noe sånt , vasket det med sprit og sydd nytt trekk, og stryra noe veldig. For så å uffe seg over oss som syns det er tragisk..

Skrevet

Dersom noen skulle være interessert i et slikt sete, skal de få et av meg som er i bedre stand... Har et i samme modell stående i garasjen i påvente av at jeg gidder å kjøre det på dynga nemlig.

Det er ikke musespist... (bare falma)

Skrevet

kunne ikke funnet på å brukt dette setet til mine barn,nei. Har et likens sete til lillemor, det er over 6 år gammelt, men jeg vet historien til setet,kjøpte det nytt til eldstemann, men det vet man jo ikke om et sete som man har fått på internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...