*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal aldri mer bestille av møkka ellos...... jeg blir gærn på dem.... Det er 9 dager siden jeg bestillte idag. I tirsdags fikk jeg ringe å spørre dem om hvorfor dem ikke hadde sendt pakken enda og da hadde det gått en uke. Nå ringte jeg dem for å spørre om de visste når pakken skulle komme for det var ikke noe kollinummer på den. Jo pakken var sendt IGÅR 8 dager etter at jeg bestillte!!!!!! Og det kunne ta en UKE til, en hel forbanna uke til......... Jeg skal aldri bestille mer derfra, det er sikkert.....Det er bare så forbanna dårlig at dette gidder jeg ikke mer. Og ikke kunne jeg få pakken utlevert på posten, nei den må jeg dra til RIMI å henta(det er ikke post i butikk der) Det betyr at jeg må gå ca 30m min en vei, med to barn for å hente den pakka. Hadde jeg fått den til posten hadde det vært 10-15min. Arrrrrgggggghhhhhh møkkalei ja!!!!!!!!!!!!! Dagens lille utblåsning fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå