Gå til innhold

å nei - ordentlige menssmerter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

FA........!!!!!!

Skal drømmen om å få testet i morgen gå i vasken !!!!!

Sitter her nå med skikkelig menstak i magen - er vel bare å vente på den ford....tantas ankomst!!!

Lyst å skrike jeg !!!!

( passer litt dårlig siden jeg sitter på jobb...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!!! Så irriterende!!!!:(

Skjønner at du har lyst til å skrike nå!

Håper at den dumme tanta holder seg vekk, og at det er en liten spire som tuller med deg:)

Skrevet

Jeg HATER dette her !!!!

Kunne bare kroppen oppført seg ordentlig og ikke tullet sånn med oss????

hadde spart oss for masse tull og frustrasjoner....

Skrevet

HELT enig!!!!!

Man blir jo helt gal av sånt, argh! Kroppen er så irriterende!!! Har IKM på lørdag og jeg gruer meg sånn:'-( HATER tanta!!!

Håper vi begge slipper å se henne på leeeeenge!

Skrevet

Gå ut og skrik du! Det har du lov til! Så jævlig frustrerende det der, når man håper så inderlig! Føler med deg!!!!! Har IKM på mandag og forbereder meg på en skikkelig deppedag....

Skrevet

Ja disse fellesturene vi prøvde å arrangere for uønskede tanter her for en stund siden funket dårlig for denne tanta - utakknemmelige beist!!!!!

Skrevet

Det funket dårlig for min og, utakknemmelige er de ja!!!:-( Håper de har reist laaangt vekk nå! De skjønner ikke når de ikke er velkommen, eller så bare elsker de å plage, uff!!! Tror vi må lage en ny tråd med påmelding for tanter, kanskje det funker denne gangen:)

Skrevet

Jeg sier det bare, jeg hadde også menssmerter da jeg ble gravid. Det var nesten sånn at jeg tok på meg bind fordi jeg visste den kom til å komme, men det gjorde den ikke. :) Så IKKE GI OPP!

Skrevet

psssst... jeg ga ikke opp.... testet positivt i kveld ...hihi !!!!

Skrevet

ÅÅÅ så utroolig gøy!!!!!=D Gratulerer så mye!!!!

Kan du sende litt babystøv?;P

Skrevet

HVA?? Det er jo fantastisk!!! La meg bli den første til å gratulere!! Så herligt! Gratulerer så masse, tussilussi!!

Skrevet

Takk takk, dere kommer vel etter ? :-) Her er litt støv spesielt for dere

*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Skrevet

Tusen takk, skjønne jenta! (suger til litt til..) Jeg kommer etter i september! hold av en plass på 1.tri for meg, ok? Gleder meg til å se deg der inne!

Skrevet

Tusen takk!=D Suuger til meg! Skal prøve å komme etter til helgen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...