Gå til innhold

Forbanna Cerazette MØKK!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ammer er det få alternativer siden jeg IKKE vil ha spiral, en unge til nå skal vi absolutt IKKE ha med det første i hvertfall..og dong stoler jeg ikke helt på..så da er cerazette et av få alternativer som står igjen..men nå har jeg fått disse foranna kjipe usammenhengende blødningene igjen av faenskapen... ÆSJ!!!

Så nå vuderer jeg samleie nekt inntil jeg er ferdig med amminga..jeg gidder ikke gå å blø hele tida..og i grunn er det liten hensikt med prevensjon siden jeg ALDRI går med på noe "brannbilkjøring"... KNURR!!! Uten blødninger kan man i det minste kose seg litt sammen på annet vis...nei..jeg snakker IKKE om å stake møkk nei!

Er bare så helvettes forbanna og irritert. Hvorfor i helvete kan de ikke finne noe pillegreier som mannfolka kan ta???? HÆÆÆ???? Hvorfor skal vi kvinnfolka slite med den dritten. Fy faen jeg er snart frista til å røske ut hele inventaret en gang for alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som jeg har sagt så mange ganger før...:

cerazettehelvete

Skrevet

enig: cerazettehelvete! dritt altså!

Skrevet

Har det på samme viset, men her er ammingen over. Har bestilt time til legen, men må ærlig innrømme at jeg ikke aner hvilket alternativ jeg skal gå over til. Spiral er uaktuelt, alt annet er stress.. Jeg blir koko av blødningene, men det pussige er at mensen er forsvunnet helt. Jaja, håper du holder ut litt, det er vel kanskje ikke så lenge igjen til vesle I er ferdig å amme?

Skrevet

Hvorfor er spiral, :nei?????

Ny i dette gamet.....og må finne meg noe selv.....

Skrevet

KNøttet er bare 3 mnd så det blir amming i mange måneder enda er jeg redd. IKke noe alternativ å slutte med ammingen pga prevensjon i hvertfall.

Skrevet

tørr ikke..kjenner ei som ble gravid på den....

Skrevet

Her var min dårlige løsning:

-først hormonspiral = blødningehelvete i 5.5 måneder hver dag!!!

-cerazette = mer blødninger hver dag

-slutta å amme da gutten var 10,5 mnd gammel, men reagerer på alle hormoner uansett

-kondom er vår "venn"

Ikke bra løsning, men den er midlertidig. Når vi har fått en eller to til skal mannen min sterilisere seg. Hans forslag. Han ser jo hvor mye jeg lider med de andre metodene.

• 2 år senere...
Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan du har det, jeg har akkurat samme virkning av de. Men du kan trøste deg med at jeg nok har det hakket verre, for jeg må gå på de resten av fruktbarhetstiden min (ca 25 år!) hvis de ikke finner opp noe annet uten østrogen. Pga en blodsykdom kan jeg ikke ta østrogen. Dette gjør at jeg kun har 3 alternativ: Cerazette, kobberspiral eller kondom. Kobberspiral fikk jeg infeksjon av, kondom er utelukket, så da gjenstår kun ett alternativ; Cerazette:(

Nå har jeg imidlertid sluttet på pillen for å bli gravid:) Skal bli HÆÆÆÆÆÆRLIG å slippe blødningene i et års tid:):):)

Skrevet

Pessar og pearly

har time hos gyn i begynnelsen av september, og da skal jeg få tilpasset pessar.

Uten ekstra hormoner dansende rundt i kroppen, vil en pfc kunne fortelle deg når du har eggløsning (og må bruke pessar...) og når du trygt kan nyyyyyte sex.

Jeg vil heller ikke har spiral, og hormoner gjør meg til et meget utrivelig vesen, så førebels ligger det et lite lager med kondomer i skuffen...

Skrevet

Forresten så ligger det en 5-mnd gammel jente i vognen sin og sover. Hun ble til mens jeg gikk på cerazette...

Skrevet

Ikkje får å stresse deg eller noke, men eg blei gravid på cerazette...:S

Skrevet

Er veldig skeptisk til pessar, tror det blir like knøvlete og lystdrepende som kondom. Pearly har jeg vurdert, men har hørt at den ikke er så sikker som de lover...

Men om det blir like ille når jeg starter opp med Cerazette igjen så må jeg jo bare gi det en sjans..

Skrevet

helt enig med du.. jeg blødde konstant i over 3 mnd. på de .. da gikk de i søpla.. var jo bra som prevansjon da, for det ble jo ikke barn av det : p men det var jo ikke så rart : p hehehe..

Skrevet

Digger Cerazette. Aldri mens, og ikke gravid. Ikke pms. Fatter ikke hva du sliter med engang.

Skrevet

Jeg har også et intenst hat-forhold til cerazette. For det første blør jeg i hytt og pine, for det andre så blir jeg psykobitch fra helvete.

For en mnd. siden orket jeg ikke mer, og sluttet på pillene og bestilte time for å få satt inn spiral. Men legen turte ikke å sette den inn, han poka litt rundt for å sjekke om jeg fikk vondt, og da jeg fikk det mente han det ville gjøre for vondt om han satte den inn, så jeg fikk henvisning til gyn. og går nå og venter på time....

Prevansjon er noe dritt. Dvs. det finnes rett og slett ingen OK alternativ bortsett fra å klippe strengen. Og det er jo en litt dårlig løsning når man ennå ikke har bestemt seg for om man har fått de barna man ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...