Gå til innhold

Tror jammen verden går av skaftet.............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart att no slikt skjer i rolige og kjedelige stange egenrlig...

Skrevet

Nå har vi nok snart svigermor på telefonen, tenker jeg. Hehe.

Lurer på om saksbehandlere i kommunen har risikotillegg? ;)

Skrevet

I stange har de nok risikotillegg......risiko for å kjede seg så innmari at det kan bli kjedelig.....

Skrevet

Det finnes tullinger overalt!

Men nå trodde ikke jeg at Tangen og Stange var samme sted... hi, hi. Disse journalistene.... Tangen ligger jo et stykke unna Stange, men om det er en gård som heter Tangen, så ja vel.... :)

Denne mannen ville vel forsvare gården sin da, selv om han sikkert skyldte penger......!

Skrevet

trykka litt fort her... kjedelig..... på en skadelig måte skulle det stå..

Er ikke ofte noe slikt forekommer i stange....

det som beregnes som action der er hvis "gunnar" har punktert med traktoren utenfor Johnsen...

Skrevet

Tangen er i stange om jeg ikke tar feil.. så derfor sies det at det skjedde i stange.....

Skrevet

Hehe, nei, det er ikke akkurat samme stedet, men ligger i samme kommune i det minste :P Fri tolkning, med andre ord.

Stakkars mann, bli kasta ut fra heimen sin. Det kunne helt sikkert klikka for meg og på den måten, ikke så mye info anna enn det som har skjedd i dag det står om..

Skrevet

Hahahahaaa, herlig. :D Og om en av rånerne mister saggebuksa. Jeg håper at jeg får se noe sånt en dag, hihi.

Stangehallen er ikke så verst, har pleid å trene der når vi er der. :)

Skrevet

Eller når "Ronny" har vært hos broren til naboen til fetteren sin å kjøpt seg litt hembrent... slenger rånamusikken på fult i bilen og råna rundt etter fest-kompiser og potensiell berte han kan rote med for kvelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...