Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ligger hver natt og hoerer paa jenta mi om hun puster.. Jeg maa se til henne flere ganger, helst ha henne ved siden av meg hele tiden for jeg er saa redd hun skal doe Flere? Hvis noen har vaert sann.. hvordan slutter man
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Faktisk så trodde jeg at jeg kom til å bli sånn når jeg ble mamma, men har ikke tenkt sånn i det hele tatt. Må være vondt å ha det slik.... Kankje du kan ta en prat med helsesøster.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg trodde aldri jeg skulle bli saann.. Jeg er bare redd naar hun sover, for at jeg skal glemme aa see til henne osv.. Foeler meg som en god mor ellers men bare paa det der, som jeg ikke kan raa over saa blir jeg saa redd..
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har ikke blitt sånnm egen sønn, men husker for 10 år siden når niesen min ble født og jeg skulle gå trilleturer med henne. Stoppet hvert 5 min med vogna og kilte leppene hennes for å se om hun trakk dem sammen (les pustet). Ville også tatt det opp med hs eller noen andre. Ikke bra å gå rundt sånn med slike bekymringer alene.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Det er forferdelig. Saerlig naar det er varmt og vi er ute tar jeg henne opp i babybjornen, for jeg er saa redd, jeg maa hoere henne. Jeg var aldri glad i barn,og var av de minst hysteriske.. Syns det var mye hysteri osv.. Men saa fikk jeg henne, hun var saa nydelig, helt perfekt, og jeg hadde laget henne, og alt jeg vil er at hun skal vokse opp.. Det er saa jaevlig aa ha det saann.. Naa sitter jeg og graater:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå