Gå til innhold

Margit har kommet, og vi er veldig fornøyde med Ullevål


KG1979

Anbefalte innlegg

Margit kom til verden 05.07. - 11 dager før termin, noe jeg er veldig glad for. :) Fødselen gikk over all forventning. Det gikk ganske fort. Kom på Ullevål kl. 1830 og hadde 3 cm åpning. Margit var ute kl. 2206. Tette rier er litt slitsomt for man får ikke slappet av, men jeg syntes det var veldig greit å få det fort overstått. :)

 

Jordmor Karen på Føde B var helt fantastisk! Rolig, behagelig og veldig snill. Jeg skylder henne en stor takk! :) Det var fullt på både hotellet og på barselavdelingen den første natten, så vi måtte ligge på venterom sammen med to andre. Det var litt strek i regninga, men det gikk helt fint. Man får jo ikke sove den første natta uansett. Litt utpå dagen etter fikk vi flytte over til hotellet. Der var de også veldig hjelpsomme og hyggelige.

 

I ettertid har vi vært to turer på Ullevål, men da på barnesenteret. Grunnen er at Margit "bråker" når hun puster noen ganger. Vi ble veldig godt mottatt, og fikk bekreftet at alt er ok med Margit, det er bare brusken i halsen som er litt myk. Hun lager derfor mottrykk når hun puster, og det lager lyder. Det høres ut som om hun harker og kremter. Både sykepleier, lege og overlege var veldig greie. De var personlige, tok seg god tid, hørte på oss, og beordret røntgen for sikkerhets skyld. Takk til Ullevål igjen! :)

 

Så for de av dere som har hørt mye rart om Ullevål - det er sikkert sant, men de kan også være veldig greie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...