M&MH Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har hatt noen menslignende smerter i det siste som jeg er litt usikker på hva er. Spesielt har jeg hatt det på ene siden av kroppen og det strømmer ofte ned i beinet. Min mor mente dette kunne være babyen som presset på no nerver (isjias-greier??) siden det strømmet ned i beinet. Men jeg syntes det kjentes veldig ut som menssmerter jeg da. Det gikk ganske takvis, og endret seg ikke om jeg snudde med f.eks. Har også hatt mensmurringer i ryggen, og rundt på magen siden igår. Hatt det litt de siste dagene, men fra igår til idag virket de litt sterkere. også en del kynnere... hmm, kanskje litt vanskelig å svare på, er så innmari usikker selv på hva det er. Idag er det mest murringer bare...er dette bare modningsrier, eller hva kan det være? Er bare i uke 36..Pleier ikke spørre om sånn her, men nå trenger jeg litt hjelp gitt:-)
Impulsiw Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 hvem vet, kanskje den kommer?? Jeg ville ringe legen umiddelbart!! lykke til så mye
M&MH Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 nja, tror ikke det... for det blir jo ikke verre liksom...Men tusen takk for svar:-D noen flere meninger??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå