Gå til innhold

Hjelp....samboeren blir 30 år.....og jeg har ikke peiling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på hva jeg kan kjøpe eller om jeg kan finne på noe for han....noen som kan komme me mange gode råd.....?? trenger sårt hjelp her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det blir min snart også...... :( Vil ikke ha en sånn gammel mann jeg!

Nei, jeg bare tuller! Innigranskauen vanskelig å finne på noe! HUFF! Vi har avtalt vi da at vi skal ta et døgn alene på hotell, mens besteforeldre ser etter sønnen vår. Vi tenker spise, kikke litt i byen og bare kose oss sammen vi to. Sønnen vår er bare 10,5 mnd + at jeg er gravid igjen, så økonomien er ikke storveis, men vi har bestemt oss for å unne oss dette. I tillegg skal jeg finne på noen små personlige gaver *kremt*, som jeg ikke tenker dele med dib :)

Det er min ide!

Lykke til!

Skrevet

Spons et tandemhopp ;)) om han ikke er redd for høyder da :)

Skrevet

www.se.no tror jeg det er...

kjøre formel1 bil...

og opel lotus...

Skrevet

ja nå e an snart halvveis te 60 år....tihi (mobbe han for d)...off nei det der e ikkje lett altså....har veldig lyst te å gjøre det samme....men har ingen vi kjenner her vi bor.....så bare der har vi ett stort problem...men eg får komma på noe aent smart...men bare ka d kunne væra....kreativiteten e ikkje på topp for å sei d sånn:)

Skrevet

Det blir min også - neste uke. Han får gps og en time i et eller annet fly. :-) Husker ikke hva det heter, men gjetter at han blir rimelig overrasket. :-)

Skrevet

Fallskjermtandemhopp, rafting, ballongferd, fotballtur(hvis han liker fotball), hotelopphold en helg, spa, ditt eget gavekort ;-)

Skrevet

Jeg ga klokke (for det trengte han!)

Gavekort på Platekompaniet? Eller Gudfaren-boksen, Monty Pythons samlede, e.l.

En weekend-tur til utlandet sammen med deg.

Teaterbilletter.

Dataspill

Playstation

Skrevet

*dytter litt eg* for eg har ikkje peiling altså....åsså e d ikkje så lenge te----3 august er den store dagen

Skrevet

Middag med levende lys.. Massasje med olje i en halvtime før du viser frem det nye sexye undertøyet du har kjøpt i anledning hans bursdag... :-)

Lykke til!

Skrevet

skal kjøpe tappekran til min sambo som blir 30 om 1,5 uke:) Det har han ønska seg lenge, men vi har ikke prioritert det.

Skrevet

Min sambo fyller 30 oxo. Her blir det suprise party:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...