Kathy me prinsen Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 på hva jeg kan kjøpe eller om jeg kan finne på noe for han....noen som kan komme me mange gode råd.....?? trenger sårt hjelp her
Stratos med 3 barn Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Huff det blir min snart også...... Vil ikke ha en sånn gammel mann jeg! Nei, jeg bare tuller! Innigranskauen vanskelig å finne på noe! HUFF! Vi har avtalt vi da at vi skal ta et døgn alene på hotell, mens besteforeldre ser etter sønnen vår. Vi tenker spise, kikke litt i byen og bare kose oss sammen vi to. Sønnen vår er bare 10,5 mnd + at jeg er gravid igjen, så økonomien er ikke storveis, men vi har bestemt oss for å unne oss dette. I tillegg skal jeg finne på noen små personlige gaver *kremt*, som jeg ikke tenker dele med dib Det er min ide! Lykke til!
Twig Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Spons et tandemhopp ) om han ikke er redd for høyder da
dama Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 www.se.no tror jeg det er... kjøre formel1 bil... og opel lotus...
Kathy me prinsen Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 ja nå e an snart halvveis te 60 år....tihi (mobbe han for d)...off nei det der e ikkje lett altså....har veldig lyst te å gjøre det samme....men har ingen vi kjenner her vi bor.....så bare der har vi ett stort problem...men eg får komma på noe aent smart...men bare ka d kunne væra....kreativiteten e ikkje på topp for å sei d sånn:)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Det blir min også - neste uke. Han får gps og en time i et eller annet fly. :-) Husker ikke hva det heter, men gjetter at han blir rimelig overrasket. :-)
¤ my precious ¤ Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Fallskjermtandemhopp, rafting, ballongferd, fotballtur(hvis han liker fotball), hotelopphold en helg, spa, ditt eget gavekort ;-)
Odine! Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ga klokke (for det trengte han!) Gavekort på Platekompaniet? Eller Gudfaren-boksen, Monty Pythons samlede, e.l. En weekend-tur til utlandet sammen med deg. Teaterbilletter. Dataspill Playstation
Kathy me prinsen Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 *dytter litt eg* for eg har ikkje peiling altså....åsså e d ikkje så lenge te----3 august er den store dagen
nr2ijanuar Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Middag med levende lys.. Massasje med olje i en halvtime før du viser frem det nye sexye undertøyet du har kjøpt i anledning hans bursdag... :-) Lykke til!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 skal kjøpe tappekran til min sambo som blir 30 om 1,5 uke:) Det har han ønska seg lenge, men vi har ikke prioritert det.
Go`mamma`n... Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Min sambo fyller 30 oxo. Her blir det suprise party:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå