Koala *g07* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Gutten min har i de siste mnd nektet å ligge når vi er ute å triller, han skal bare sitte, merke dette vet at jeg lar han få det, og da blir han strålende fornøyd. Hva mener dere, bør jeg la han få sitte?
jente30L Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 for min del gjorde jeg kkurat det samme men han var da 3 mnd.... satt svakt da... men byttet ut bagen på samme tid
Koala *g07* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 nei vurderer å bytte til sportsdelen jeg også. Han får jo sitte i stol når han får mat også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå