M&MH Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har hatt noen menslignende smerter i det siste som jeg er litt usikker på hva er. Spesielt har jeg hatt det på ene siden av kroppen og det strømmer ofte ned i beinet. Min mor mente dette kunne være babyen som presset på no nerver (isjias-greier??) siden det strømmet ned i beinet. Men jeg syntes det kjentes veldig ut som menssmerter jeg da. Det gikk ganske takvis, og endret seg ikke om jeg snudde med f.eks. Har også hatt mensmurringer i ryggen, og rundt på magen siden igår. Hatt det litt de siste dagene, men fra igår til idag virket de litt sterkere. også en del kynnere... hmm, kanskje litt vanskelig å svare på, er så innmari usikker selv på hva det er. Idag er det mest murringer bare...er dette bare modningsrier, eller hva kan det være? Er bare i uke 36..Pleier ikke spørre om sånn her, men nå trenger jeg litt hjelp gitt:-)
M&MH Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 tihi...er det virkelig ingen formeninger her da?? Trodde det var så vanlig å ha sånne smerter, så var sikker på at mange kom til å svare..:-D
gravid me nr 8 :-) Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 d er nok kroppen din som forbereder seg til fødsel...sikkert modning du har,er ganse normalt di siste ukene men d kan også være at du har noen nerver i klem for d er også vondt....lykke til
M&MH Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 hehe...endelig noen som svarer fornuftig her:-P Det var egentlig det jeg trodde selv! Får bare vente å se...har mye murringer idag i forhold til vanlig men..gidder liksom ikke gjøre noe så lenge det ikke blir verre:-)
nynne78 Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 En god øvelse som tøyer isjasnerven er å ligge på siden med en pute under magen og bena lett bøyd. Strekk det øverste benet forran deg og pek tærne oppover. Samtidig kan du vri overkroppen bakover for å tøye ryggraden. Det er vanlig å få isjasnerven i klem. Lykke til uansett om dette tar kort eller lang tid : )
M&MH Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 Tusen takk for kjempefint tips,nynne:-D Er det vanlig at det kjennes ut som menssmerter hvis den kommer i klem? Syntes det kjennes veldig sånn ut... er så rart med disse smertene når man er førstegangs! Man vet jo ikke hva man skal tro:-S
nynne78 Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Jeg vet ikke riktig. Er første gang for meg også. Tror isjassmerter kjennetegnes ved at det er ilende smerter som går nedover bena fra hoftene / korsryggen. Vet ikke om disse menssmertene dine. RIng føden om det ikke gir seg. Treningstipset har jeg fra DVDen "fit mama" Den er kjempefin å trene til, særlig i slutten av svangerskapet. Enkle og gode øvelser for de aller fleste som ellers er i god form.
M&MH Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 Vi får jo bare se...er sikkert sånne modningsgreier! Jeg tenker som så at hvis det er noe, blir det vel verre sikkert? er ikke lett det her:-D Får kanskje ringe dit om det ikke gir seg...uansett, tusen takk for svar:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå