Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen menslignende smerter i det siste som jeg er litt usikker på hva er. Spesielt har jeg hatt det på ene siden av kroppen og det strømmer ofte ned i beinet. Min mor mente dette kunne være babyen som presset på no nerver (isjias-greier??) siden det strømmet ned i beinet. Men jeg syntes det kjentes veldig ut som menssmerter jeg da. Det gikk ganske takvis, og endret seg ikke om jeg snudde med f.eks.

Har også hatt mensmurringer i ryggen, og rundt på magen siden igår. Hatt det litt de siste dagene, men fra igår til idag virket de litt sterkere. også en del kynnere... hmm, kanskje litt vanskelig å svare på, er så innmari usikker selv på hva det er. Idag er det mest murringer bare...er dette bare modningsrier, eller hva kan det være? Er bare i uke 36..Pleier ikke spørre om sånn her, men nå trenger jeg litt hjelp gitt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tihi...er det virkelig ingen formeninger her da?? Trodde det var så vanlig å ha sånne smerter, så var sikker på at mange kom til å svare..:-D

Skrevet

d er nok kroppen din som forbereder seg til fødsel...sikkert modning du har,er ganse normalt di siste ukene men d kan også være at du har noen nerver i klem for d er også vondt....lykke til

Skrevet

hehe...endelig noen som svarer fornuftig her:-P Det var egentlig det jeg trodde selv! Får bare vente å se...har mye murringer idag i forhold til vanlig men..gidder liksom ikke gjøre noe så lenge det ikke blir verre:-)

Skrevet

En god øvelse som tøyer isjasnerven er å ligge på siden med en pute under magen og bena lett bøyd. Strekk det øverste benet forran deg og pek tærne oppover. Samtidig kan du vri overkroppen bakover for å tøye ryggraden. Det er vanlig å få isjasnerven i klem.

Lykke til uansett om dette tar kort eller lang tid : )

Skrevet

Tusen takk for kjempefint tips,nynne:-D Er det vanlig at det kjennes ut som menssmerter hvis den kommer i klem? Syntes det kjennes veldig sånn ut... er så rart med disse smertene når man er førstegangs! Man vet jo ikke hva man skal tro:-S

Skrevet

Jeg vet ikke riktig. Er første gang for meg også. Tror isjassmerter kjennetegnes ved at det er ilende smerter som går nedover bena fra hoftene / korsryggen. Vet ikke om disse menssmertene dine. RIng føden om det ikke gir seg. Treningstipset har jeg fra DVDen "fit mama" Den er kjempefin å trene til, særlig i slutten av svangerskapet. Enkle og gode øvelser for de aller fleste som ellers er i god form.

Skrevet

Vi får jo bare se...er sikkert sånne modningsgreier! Jeg tenker som så at hvis det er noe, blir det vel verre sikkert? er ikke lett det her:-D Får kanskje ringe dit om det ikke gir seg...uansett, tusen takk for svar:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...