Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Det har vært en sommer som har vært annerledes..... Den har vært annerledes fordi jeg ikke har storesøsteren min fysisk tilstede lenger.....har ikke kunnet stikke innom henne for å gi henne en klem eller ha en koselig prat og en caffe latte......ingen storesøster som kan lære meg noe spennende om engler og krystaller, om barnesinnet, hormoner, ny oppskrift og tyde drømmene mine.....vi kan ikke lenger spise deilige fetende kaker eller croissanter, planlegge julefeiringen eller reise til Hellas sammen.......det er rart og det er sårt.....Føles litt alene......Men jeg har henne inni hjertet mitt, sterkt og bankende. Hun satte sterke fotavtrykk igjen her på jorden, og ingen er mer stolte enn meg, lillesøsteren til verdens fineste storesøster:-) På en måte så passer det godt at det ikke er strålende sol her denne sommeren, det føles nesten som om himmelen også sørger over henne....Når vi var på hennes favorittøy i Hellas i juni, strålte solen, det føltes som om hun var tilstede hele tiden......det var fint og varmt og godt. Vi delte liksom den siste ferien der.... Jeg kjenner at jeg har begynt å tråkke en ny sti etter turen vår....Vi tok farvel på hennes vis, med hennes nære venner og familien som jeg elsker og som hun elsket så høyt.....barna hennes strødde asken, datteren leste diktene hun skrev der nede.....på denne øya som er så full av kjærlighet og omsorg, gode minner og nærhet..... Et hav fylt av vakre blomster, plukket og bundet sammen i kjærlighet, en enslig solsikke som lille rosa kastet på vannet i en siste gest til tante......sterkt og godt, vakkert og sårt, alle de store følelsene samlet i ett....Tårene triller nedover kinnet mitt, jeg går gjennom seansen, ser bildene og bølgene, asken som glitret i vannet, tårene som falt som diamanter, hendene som holdt rundt sidemannen, en ring av kjærlighet......sterkt sterkt sterkt! She is close, even in her absence... Her power is in my soul, she was my teacher....She showed med real love, love for self, the nature, the animals and for mother earth.........She gave me the greatest gift of all, respect and love........You are my sister and I love you...
Urtete Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Stor klem til deg kjære Attpåklatten! Sterkt! Jeg snufser her jeg sitter og jeg undres over hvilke utrolige mennesker du og din søster er! (ER!) Takk for at du deler....
dritgrei hei hei! Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 For det du deler... det er ..... nært.... Jeg blir helt ...ja ... ordfattig er vel rigtigst å si. tusen takk, kjære deg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Takk for at jeg får lov å dele det, det er med på å bearbeide sorgen:-)
Travelmor Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Sterkt å lese om din søster og avskjeden dere hadde med henne. Så godt at du har mange gode minner og bærer henne med deg for bestandig! Alle somre blir nok annerledes etter at hun ikke er mer. Den første er nok den verste. Mange gode tanker til deg!
♥Snulder Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Sorg og savn... er sterkt og vanskelig!! Som vi vet... så mildnes det med årene, men det blir aldri borte! Da sitter man igjen med den vemodige gleden!! Og den er fin å bære med seg!! Takk for at du deler av ditt hjerte Attpåklatten:)
Plutseliten :) Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Takk for at vi får være med å dele dette med deg. Utrolig sterkt og tårene triller.For et fantastisk forhold og samhold....det lyser kjærlighet i det du skriver. Kan ikke forestille meg hvor vondt dette er,den smerten og savnet. Men så godt det må være å ha et felles sted,for minner og gleder. Ta vare på deg selv, varm klem fra meg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2007 Takk for det:-) Det er kjærlighet:-)
Gummelillan Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Kjære, kjære Klatten! Nå får du meg virkelig til å sippe her... Du er et utrolig vakkert menneske!!! Vet du det? Holdt på å rydde på mobilen min her om dagen, er sånn dame som ikke greier å slette alle meldingene ukritisk... Og den meldingen du sendte den morgenen Klattensøstrareiste videre... Vel, den greier jeg bare ikke å slette. Feller fortsatt noen tårer den dag i dag når jeg ser den ;-) Du er god, det ER hun også og dere sprer utrolig mye godt på deres vei!
Karomamma Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Kjære deg! Takk for det du skriver og deler, jeg føler nesten at jeg var der selv. Stor klem!!!
Reveenka Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Leste denne i dag jeg, og vil bare gi deg en diiiger klem c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2007 Sender en diger klem tilbake også:-))
Gjest Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 tusen takk for at du deler med oss klatten. en gedigen klem fra meg.
Tiggywinkle Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 Du beskriver det så fint... Klem fra meg også:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. august 2007 Klemmer til alle sammen:-) Det er ren terapi for meg å skrive:-) Jeg skriver i jobbsammenheng også, men da er det gjerne fag, her kan jeg være bare meg og det er godt:-) Tusen takk jenter - det er flott å dele!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå