Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i niende pp nå! Møkkalei skuffelsene over at baby #2 ikke vil innfinne seg. #1 satt jo etter 2 pp, så dette fatter jeg ikke. Noen som har opplevd at det tar lengre tid annen gang, og at man må være mer aktiv med å få det til med EL tester, hostesafter, grapefruktjuice og andre hekseråd?? Trenger litt oppmuntring og råd kjære damer!!!! sukkkkkk fra innerst i hjerterota!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppmuntring som i "dette ordner seg SNART" har jeg ikke, men kan trøste deg med at du ikke er den eneste som bruker lang tid på nr 2. Vår jente satt på 3. forsøk (noe jeg har inntrykk av at er "normal" prøvetid), mens nr 2 ikke har innfunnet seg enda, og vi begynte å prøve i februar i fjor. Riktignok med et par pausemnder innimellom, men problemet her i gården er i alle fall ikke at vi ikke treffer eggløsning for den har jeg stålkontroll på etter måneder med testing og temping.

Begynte på utredning i mai, og iflg første konsultasjon er det ikke noe i veien med verken sædkvalitet, egg, syklus eller livmor her i gården. Venter på tid til spyling av egglederne hvis det er det som skaper trøbbel for oss (håper det, for da kan det jaffal gjøres noe med, hehe).

Har forresten prøvd det meste også av hostesaft, vitaminer, stillinger og til og med å slappe av (glemte oss av en prøveFRIperiode, men satt ikke da heller) uten hell. Men klart; de periodene man ikke tenker så mye over det eller konser veldig på syklkus så er det jo lettere psykisk enn når man kjenner hver minste følelse i kroppen... KJEDELIG å vente!! Kjenner også at jeg "slapper litt mer av" nå når løpet er kjørt for å få to tette også. Har omsider kommet meg litt mer over på det planet at "skjer det så skjer det". Selv om jeg er helt klar til å selge alt babyutstyret vi har de dagene tanta melder sin ankomst ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...